بیا تو فروم

شما در حال مشاهده انجمن به صورت مهمان هستید که در این حالت دسترسی های لازم برای استفاده کامل را ندارید. با عضویت رایگان شما قادر به مشارکت در بحث ها , دانلود فایل ها , ارسال مطلب و نظرخواهی و ... خواهید شد. مراحل ثبت نام آسان و سریع می باشد!

کتاب تبلیغات فرهنگی

آمار موضوع


0

450

0

!!!OMID!!!

کـاربــر حـرفــه ای
عضویت
Jul 25, 2015
ارسال ها
2,090
امتیاز واکنش
518
محل سکونت
کرمانشاه
تخصص
مهندس عمران
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
برند گوشی
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه
جنسیت
نوع آنتی ویروس
ماه تولد

امتیاز:

[TABLE="width: 100%"]
[TR]
[TD="width: 2%"]
[/TD]
[TD="width: 37%"] زبان: فارسی[/TD]
[TD="width: 2%"]
[/TD]
[TD="width: 59%"] نویسنده: محمدرضا رستمی - وحید حائری[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 2%"]
[/TD]
[TD="width: 37%"] نوع فایل: PDF[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 2%"]
[/TD]
[TD="width: 37%"] تعداد صفحات: 10[/TD]
[TD]
[/TD]
[TD] ناشر: ای ار پی دی اف[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 2%"]
[/TD]
[TD="width: 37%"] حجم کتاب: 1.52 مگابایت[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
[TABLE="width: 100%"]
[TR]
[TD]توضیحات
تبلیغات فرهنگی شاخه‌ای از بازاریابی اجتماعی است که در پی ایجاد تغییر رفتار اجتماعی است. تغییر نگرش و عادات و باورهای جامعه و تغییر در رفتارهای آنها جز برنامه‌های تبلیغات فرهنگی است. مثلا مردم می‌خواهند یارانه بگیرند و دولت می‌خواهد آنها را قانع کند که از گرفتن یارانه انصراف دهند. این مساله یک تغییر رفتار اجتماعی است که با کمپین تبلیغات فرهنگی قابل دسترسی است. در این ای-بوک به اصول و شاخص‌های تبلیغات فرهنگی موثر و درست پردخته‌ایم.



[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
 

موضوعات مشابه


بالا