Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

به دليل پرداخت نشدن قبض برق لوکس‌ترين هتل جهان قطع شد

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مطالب جالب و خواندنی
Konu Başlığı به دليل پرداخت نشدن قبض برق لوکس‌ترين هتل جهان قطع شد
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :


در پي پرداخت نشدن قبض برقي سه ميليون دلاري براي يکي از لوکس‌ترين هتل‌هاي ترکيه، اين هتل در تاريکي فرو رفت.

به گزارش ميراث آريا، هتلي مجلل در ترکيه که به عنوان يکي از لوکس‌ترين مقصدهاي تفريحي گردشگران در سال2010 معرفي شده است، به دليل داشتن قبوض پراخت نشده برق، در تاريکي کامل به سر مي‌برد.

اين هتل که کاخ مردان(Mardan Palace) نام دارد و جايزه " لوکس‌ترين هتل پيشرو در جهان" را از مراسم اهداي جوايز برترين‌هاي مسافرتي جهان به خود اختصاص داده براي پرداخت قبض برقي سه ميليون دلاري تنها سه هفته فرصت دارد.

از نکات جالب توجه در اين خصوص آن است که به گفته يکي از مقامات ارشد اين هتل، سيستم روشنايي اين ساختمان کاملا توسط يک ژنراتور تامين مي‌شود از اين رو صدور قبضي با اين مبلغ تنها متعلق به ديگر مصارف برقي آن به شمار مي‌رود.

سال گذشته اين هتل مبلغ پنج ميليون دلار که به صورت ماهانه بيش از 300 هزار دلار مي‌شده است را نيز براي پرداخت قبوض برق هزينه کرده بود.

اين هتل که در ماه مه سال 2009 با هزينه‌اي معادل يک ميليارد و 400 ميليون دلار افتتاح شد، از 546 اتاق و 10 رستوران برخوردار بوده و از استخري برخوردار است که به صورت يک ساحل خصوصي بوده و براي ساخت آن 9 هزار تن خاک از مصر وارد شده است. علاوه بر آن زمين گلفي با وسعت بسيار زياد نيز از جمله تفرجگاه‌هاي اين هتل به شمار مي‌رود.

گفتني است هزينه افتتاحيه آن 35 ميليون دلار بوده که 17 ميليون دلار آن صرف خريد نقره جات شد. مجله فوربس در ماه مه 2009،‌ ثروت مالک اين هتل را 600 ميليون دلار اعلام کرد.

 
بالا پایین