Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

قهرمان ادبيات سوييس به سينما می‌آید

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı سایر موضوعات ادبیات
Konu Başlığı قهرمان ادبيات سوييس به سينما می‌آید
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :



«هايدی» دختر كوچکی كه به عنوان قهرمان ادبيات سوييس شناخته مي‌شود با برداشتی جديد از داستان زندگی‌اش و در قالب سه فيلم به سينما می‌رود.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گاردین، این قهرمان محبوب ادبیات كودكان با سه فیلم سینمایی راهی پرده‌های نقره‌ای می شود.
سه گانه جدید بر مبنای داستان «هایدی» قهرمان كوه‌های آلپ سوییس كه جوآنا اسپیری آن را خلق كرده و از سوی كمپانی ویستار انترتینمت ساخته می‌شود. «بیگ تری» كمپانی تولید بریتانیایی نیز در تهیه این پروژه سهیم است.
نخستین فیلم این سه گانه با عنوان «هایدی- ملكه كوهستان» در نیمه ۲۰۱۶ اكران می شود. فیلمنامه این فیلم را پل واستون نوشته و سیمون رایت از «بیگ تری» تهیه كننده آن است. این فیلم اواخر امسال در كوه‌های آلپ سوییس فیلمبرداری می‌شود.
شتال وینود مدیر ویستار با صدور بیانیه‌ای گفت: ما از كار كردن روی این پروژه بسیار هیجان زده هستیم و معتقدیم این فیلم به مخاطبان اجازه خواهد داد تا یك بار دیگر این اثر كلاسیك را مرور كنند و نسل جدید كودكان نیز می توانند همچنان از آشنا شدن با چنین شخصیتی لذت ببرند.
كتاب «هایدی» نوشته ۱۸۸۱ یكی از پرفروش‌ترین كتاب‌های كودك در سراسر جهان است و داستان یك دختربچه یتیم را روایت می‌كند كه باید برای زندگی پیش پدربزرگش به كوه‌های آلپ برود. او و پدربزرگ به تدریج یاد می‌گیرند كه چطور همدیگر را دوست داشته باشند و همین علاقه موجب می شود تا وقتی هایدی به شهر فرانكفورت فرستاده می‌شود تا زندگی راحت تری داشته باشد، بخواهد دوباره پیش پدربزرگش برگردد.
این كتاب در اصل در دو قسمت منتشر شده و تاكنون بارها از آنها فیلم سینمایی و تلویزیونی ساخته شده است. محبوب‌ترین نسخه سینمایی آن در سال ۱۹۳۷ در هالیوود ساخته شد كه شرلی تمپل در آن در نقش هایدی ظاهر شده بود. نسخه دیگری هم در سال ۲۰۰۵ با بازی مكس فون سیدو در نقش پدربزرگ ساخته شد كه در آن اما بلاگر در نقش هایدی بازی كرده بود.
یك فیلم دیگر از «هایدی» نیز به زبان آلمانی به تازگی ساخته شده كه قرار است دسامبر امسال راهی سینماها شود.
 
بالا پایین