Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

عشقتان را پایدار کنید

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı روابط خانوادگی
Konu Başlığı عشقتان را پایدار کنید
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

این چهار شیوه می‌تواند در داشتن یک رابطه پایدار به شما کمک کند:
به یکدیگر توجه کنیدهنگامی که شریک زندگی شما نیاز به تخلیه ذهنی خود و به اشتراک گذاشتن افکارش درباره هر موضوعی دارد؛ به او گوش دهید. تلاش کنید تا او را درک کنید و متوجه ارتباط مسائل با شخصیتش شوید. یک زوج خوب در زمان مشکلات با هم دیگر همدردی می‌کنند و نسبت به یکدیگر شفقت و مهربانی دارند. aدر فعالیت های لذت بخش کنار هم باشیدهنگامی که هر دو شما از فعالیت‌های مشابه لذت ببرید مطمئن باشید که منفعت این شادی متقابل است. با هم به پیاده روی بروید یا فیلم ببینید. این گونه فعالیت‌ها ساده اما لذت بخش هستند و نقش مهمی در رشد رابطه دارند.
برای بهتر کردن یک رابطه باید زمان بگذارید حتی اگر از نظر کاری سرتان شلوغ است باید زمانی را به یکدیگر اختصاص دهید.
به استدلال‌های طرف مقابل تان گوش دهیدهمه روابط شامل برخی اختلافات است. همه ما این را می‌دانیم، با این حال تلاشی برای بهبود روابط و درک مسائل همسرمان نمی‌کنیم. لازم نیست شما بر سر همه موضوعات با یکدیگر به توافق برسید بلکه بهترین و مهم‌ترین کار این است که شریک زندگی خود را درک کنید و به موقعیت و استدلال‌های او در صحبت احترام بگذارید. عشق و احساس خود را بروز دهیدممکن است زمانی که همسر شما در حال استفاده از واژه‌های محبت آمیز است شما نیز دارای بیشترین احساس عشق و محبت نسبت به همسرتان باشید. این حس زمانی که همسرتان در کار مورد علاقهتان به شما کمک خواهد کرد نیز ایجاد می‌شود، اما شاید شریک زندگی‌تان این احساس درونی شما را حس نکند. شاید زمانی که او در حال بحث و توضیح درباره موضوعات مورد علاقه‌اش است توجه شما را احساس تلقی کند یا وقتی او را به انجام کار مورد علاقه‌اش که نسبت به آن استرس دارد تشویق می‌کنید، او این تشویق را به منزله احساس مثبت شما تعبیر می‌کند. بنابراین باید بدانید چه حرفی و چه حرکتی سبب می‌شود تا شریک زندگی‌تان احساس عشق شما را درک کند.
با به کارگیری این راهکارهای ساده؛ نقطه تازه‌ای را برای حفظ رابطه آغاز می کنید.
 
بالا پایین