Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

فال روزانه ..سه شنبه 27 مرداد 1394

اطلاعات موضوع

Kategori Adı فال و طالع بینی
Konu Başlığı فال روزانه ..سه شنبه 27 مرداد 1394
نویسنده موضوع ستاره
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan ستاره

ستاره

کـاربـر ویــژه
تاریخ ثبت‌نام
Oct 2, 2013
ارسالی‌ها
540
پسندها
666
امتیازها
0
مدل گوشی
سیم کارت
برند گوشی
نوع آنتی ویروس
ماه تولد

اعتبار :

فال روزانه سه شنبه 27 مرداد 1394
چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است دوست عزیزی که 27 مرداد به دنیا آمده ای تولدت مبارک! امسال سال آماده سازی برای فرصت ها و اصلاح و بهسازی خواهد بود. در انتظار تغییرات بنیادین نباشید ولی به گذشته خود اندیشیده و خودتان را برای پیشرفت در مسیر زندگی آماده کنید. امسال سال بسیار خوبی برای مطالعه و تحقیق و پژوهش می تواند باشد، اگر قصد ادامه تحصیل دارید امسال بهترین فرصت برای اقدام در این زمینه می تواند باشد. زمستان امسال دیدارهایی ناگهانی خواهید داشت که می توانند زندگی عاطفی شما را برای همیشه تغییر دهند. خودتان را محدود نکنید و با نیازهای سرکوب شده خود روبرو شوید. نگرانی هایی که اخیرا در مورد مسائل مالی داشته اید به طور ناگهانی حل خواهند شد. تا آخر آبان ماه خواهید توانست فرصت هایی که به سراغتان می آیند را شناخته و از آنها نهایت استفاده را ببرید. خانواده تان در زمینه مسائل عاطفی از شما حمایت خواهند کرد.





توانایی شما در انجام دادن چند کار همزمان امروز خیلی به کارتان خواهد آمد. اطلاعات بسیار زیادی در اطرافتان در جریان هستند و فرصت بسیار خوبی برای گسترش دانش و آگاهیتان در اختیار دارید. شاید با یک نفر اختلاف نظر داشته باشید که در واقع نگرشی بهتر از شما دارد. به خودتان بگویید که راه های قدیمی لزوما بهترین راه ها نیستند و گاهی لازم است تغییراتی در خود و دیدگاه هایمان ایجاد کنیم. گاهی روش هایی که در گذشته جواب می داده اند تاثیر خود را از دست می دهند، این امر کاملا طبیعی است، چرا که دنیای اطراف ما مدام در حال تغییر است. شما در راه رسیدن به اهدافتان می توانید بار سنگینی را تحمل کنید، ولی این بدان معنا نیست که دیگران هم باید به اندازه شما تحمل این همه فشار را داشته باشند.




امروز احساسی شبیه به کودک وحشت زده ای دارید که می خواهد به زیر تختش پناه برده و مخفی شود. یادتان باشد که زیر تختتان هم همانقدر هیولا وجود دارد که در دنیای خارج هست. در دنیای خارج حداقل می توانید این هیولاها را دیده و برای مقابله با آنها از دیگران کمک بخواهید. اکنون زمان تحول فرا رسیده است، خودتان را در خانه زندانی نکنید. با دنیای بیرون مواجه شده و به خودتان بگویید این که شما چه فکر می کنید به اندازه فکر هر شخص دیگری اهمیت دارد. شاید در محل کارتان بین شما و همکارانتان درگیری هایی به وجود بیاید. به خودتان بگویید که قرار نیست همه دیدگاهشان با شما یکی باشد و تفاوت های بین خودتان و آنها را بپذیرید.

امروز انگار حتی کوچکترین کارهایی هم که می کنید با مخالفت دیگران مواجه می شوند. هر چقدر بیشتر از خودتان لجبازی نشان بدهید پیشروی برایتان سخت تر خواهد شد. کاری که باید بکنید این است که در هر موقعیتی از خودتان شوخ طبعی و سرزندگی نشان دهید. به دیگران یادآوری کنید که همه ما در صحنه این دنیا با هم همراه هستیم و باید از این همراهی بیشترین بهره را ببریم، نه این که همدیگر را برای پیشرفت خودمان هل بدهیم. اگر با سیاست رفتار کنید می توانید کنترل همه چیز را در دست بگیرید و حتی دشمنانتان را به دوست تبدیل کنید. اگر در جستجوی عشق هستید به جاهایی بروید که تا به حال نرفته اید.
امروز بهتر است در کارهایتان نظم داشته باشید و منطقی برخورد کنید. اتفاقات غیر منتظره ممکن است کنترل امور را از دست شما خارج کنند. از نتیجه گیری های حساب نشده خودداری کرده و قبل از این که وارد عمل شوید اطلاعات کافی جمع آوری کرده و به حقایق پی ببرید. به سادگی جا نزنید و به غار تنهایی خود پناه نبرید. اگر خودتان دست به کار نشوید قربانی عملکرد دیگران خواهید شد. امروز شاید دوستانتان از شما بخواهند که آنها را در یک پروژه همراهی کنید، ولی شما تمایلی به همکاری با آنها ندارید و از شرکت در این کار خودداری می کنید. سعی کنید قبل از رد کردن این پیشنهاد به تلاش های آنها فکر کنید و سعی کنید به آنها کمک کنید.



امروز حفظ کردن تعادل در کارها ممکن است کمی سخت به نظر برسد. این موضوع را جدی بگیرید، چرا که بیش از هر زمان دیگری در زندگیتان به تعادل نیاز دارید. در موقعیت هایی که نبرد بین تازه و قدیمی وجود دارد قضاوت و داروری به عهده شما خواهد بود. از قدرت خود در برقراری ارتباط استفاده کرده و فاصله بین این دو را عاقلانه پر کنید. از فرصت هایی که در اختیار دارید بیشترین بهره را ببرید. تمایل شما به نگاه کردن به مسائل از زاویه ای دیگر باعث می شود رابطه ای که در ابتدا برای شما ارزش و اهمیت چندانی نداشته است را با نگاه تازه ای دیده و به عمق احساستان پی ببرید. این فرصت را دست کم نگیرید.



شما تمام آماده سازی های لازم را انجام داده اید، اگر نیاز دارید که تصمیم مهمی بگیرید اکنون دیگر وقت آن رسیده است که وارد عمل شوید. سعی کنید به افکار منفی و تردید هایی که دارید غلبه کنید، شما هر کاری که برای زمینه سازی لازم بوده است را انجام داده اید. هر چقدر بیشتر سعی کنید یک احساس ناخوشایند را سرکوب کرده و آن را نادیده بگیرید این حس قویتر خواهد شد و مدت بیشتری دوام پیدا خواهد کرد. بهترین کاری که می توانید بکنید این است که این احساس را بیان کرده و از این طریق به از بین رفتن آن کمک کنید. اشتیاق شما به حرف زدن رابطه عاطفی شما را به مرحله جدیدی خواهد کشاند. معجزه مهربانی را فراموش نکنید!



تردید و دودلی می تواند شما را فلج کرده و کاری کند که وقتی همه خط آغاز را مدت هاست پشت سر گذاشته اند شما همچنان در جای خود ایستاده باشید. اسم خود را به لیست افراد فعال گروه اضافه کنید و با جریان زندگی پیش بروید. امروز روزی نیست که سر جایتان ایستاده و منتظر شوید تا فرصت ها به سراغتان بیایند. اگر موقعیتی دیدید که مطمئن هستید فرصتی مناسب است آن را از دست ندهید و بلافاصله دست به کار شده و نگران نتایج آن نباشید. امروز حال و هوای عاشقی در سر شما است ولی یادتان باشد که قدم هایتان را حساب شده بردارید تا بتوانید به آنچه که دلتان می خواهد برسید. اگر قبل از دویدن یک قدم عقب بروید به نتایج خیلی بهتری خواهید رسید.


درست وقتی که فکر می کنید همه چیز خیلی خوب و روبراه است حس می کنید که زمین زیر پایتان شروع به لرزش کرده است. جای پایتان را محکم کنید ولی انعطاف پذیری خود را نیز حفظ کنید. چند قدم منحرف شدن از مسیری که انتخاب کرده اید به شما کمک می کند که از طوفانی که در آن گرفتار شده اید سالم و سلامت بیرون بیایید. این که سفت و سخت باشید خیلی وقت ها قابل تحسین است، ولی گاهی نیز می تواند کار چندان خوبی نباشد. مجردها باید ارتباط خود را با اطرافیان و همسایه ها و دوستان بیشتر کنند تا بتوانند افراد مورد نظرشان را به خود جذب کنند. اگر هم کسی را دوست دارید با حرف های شیرین خود دل او را به دست بیاورید.


چشم و گوشتان را خوب باز کنید، فرصت های بسیار زیادی در اطرافتان وجود دارند که باید آنها را یافته و برای بهره بردن از آنها تلاش کنید. شاید احساس کنید که بین باورهای شما و دنیای اطرافتان چالشی وجود دارد. از این که در جهت خلاف جریان آب شنا کنید هراسی نداشته باشید و از باورهای خود دفاع کنید. امروز خیلی به فکر جیبتان نباشید و اگر چیزی دیدی که خیلی دلتان می خواهد آن را داشته باشید حرف دلتان را گوش کنید. اگر کارها طبق برنامه پیش نرفتند عصبانی نشوید، همیشه که قرار نیست همه چیز آنطور که ما می خواهید پیش برود. اگر در جستجوی عشق هستید به جاهایی بروید که تا به حال نرفته اید.


شما به طور عادی فردی هستید که می توانید خودتان را با هر شرایطی تطبیق دهید، ولی امروز این ویژگی شما به چالش کشیده خواهد شد. سعی کنید با جریان زندگی پیش روید و ببینید چه اتفاقی برایتان پیش خواهد آمد. البته این بدان معنا نیست که باید کنترل همه چیز را رها کنید. شما قدرت انتخاب دارید، پس از آن عاقلانه و آن طور که صلاح می بینید استفاده کنید. لزومی ندارد در اتفاقاتی که امروز پیش می آیند منفعلانه برخورد کنید، اگر نمی توانید بهتر است در خانه بمانید و هیچ کاری نکنید. اگر کسی را دوست دارید همراه با او به تفریح بروید و با خیال راحت ولخرجی کنید. احساس خود نسبت به او را با کلماتی زیبا بیان کنید و جسارت به زبان آوردن احساس واقعی خود را داشته باشید.


امروز از دیدگاه ستاره شناسی برای شما روز بسیار مهمی است. روحیه پیشتاز و نوگرای شما در اوج خود قرار دارد و می توانید قهرمان انجام کارهای جدید و عجیب و غریب باشید. شانس شما دری به سوی فرصت های طلایی پیش رویتان قرار داده است که انتخاب این که آن در را باز کرده یا چشمتان را به روی آن ببندید با خودتان است. نیروهایی که در نگاه اول در تقابل با یکدیگر هستند میتوانند در کنار هم خوب کار کنند. یادتان باشد که بین سنت های قدیمی و اطلاعات تازه تعادل ایجاد کنید. هماهنگی بین این دو کلید موفقیت شما خواهد بود. متاهل ها امشب در خانه یک مهمانی دو نفره برگزار کنند و از مصاحبت با یکدیگر لذت ببرند.



امروز برای شما با کمی چالش همراه خواهد بود. نیروهایی قدرتمند در حال عبور از زندگی شما هستند که ناگهان دچار تنش و برخورد با یکدیگر می شوند. افرادی که مدت هاست در یک راه مشخص پیش رفته اند اکنون باید با عواقب آن مواجه شوند. خودتان را چقدر از لحاظ روحی و جسمی برای این وضعیت آماده کرده اید. اکنون زمان سنجش قدرت شما در مقابل وزش باد مخالف فرا رسیده است. . اگر مجرد هستید وقت آن فرا رسیده که ارتباطات خود را تقویت کنید و فعالیت های اجتماعی بیشتری داشته باشید. اگر هم متاهل هستید یادتان باشد که همیشه باید جذابیت خود را برای عشقتان حفظ کنید.
 
بالا پایین