Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

چند راهکار ساده برای کاهش ضررهای تلفن همراه و بی سیم

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı فناوری اطلاعات
Konu Başlığı چند راهکار ساده برای کاهش ضررهای تلفن همراه و بی سیم
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

مشکلات ناشی از استفاده از تلفن های خانگی بی سیم از گوشی های تلفن همراه بیش تر است؛ پس بهتر است در خانه از گوشی های سیمی استفاده کنیم.
عوارض گوشی تلفن همراه بیش تر به صورت صدمات ناشی از حرارت ایجاد شده در اثر جذب امواج الکترومغناطیس منتشره از دستگاه در بافت های بدن نظیر بافت مغز بدلیل نزدیک بودن گوشی تلفن همراه هنگام مکالمه با سر انسان و بافت های بدن که هنگام حمل گوشی تلفن همراه نزدیک این دستگاه اند، بررسی می شود.
استفاده صحیح و کمتر از تلفن همراه
عوارض ناشی از استفاده از این دستگاه ها درازمدت هستند و تاکنون هیچ گزارش رسمی مبنی بر عوارض استفاده از این دستگاه ها و یا رد آن در جهان منتشر نشده است؛ البته نفوذ شرکت های تولید کننده دستگاه ها و همچنین اپراتورها در روند بعضی تحقیقات بی تاثیر نیست!
دور نگه داشتن ۲ تا ۳ سانتیمتری گوشی حین مکالمه
دور کردن ۲ تا ۳ سانتیمتر گوشی تلفن همراه حین مکالمه و یا استفاده از بلندگو و هندز فری، دور کردن گوشی تلفن همراه از نزدیک خود در هنگام خواب زیرا این دستگاه ها با ایستگاه بی تی اس، پیام های کنترلی منتقل می کنند. در گوشی های تلفن همراه که جک هندز فری سیمی آن نزدیک آنتن گوشی است – آنتن داخلی یا آنتن خارجی – مضرات استفاده از هندزفری سیمی بیش تر از مضرات خود گوشی تلفن همراه است.
نباید در اماکنی که سیگنال ضعیف است از گوشی همراه خود استفاده کنند زیرا معمولا گوشی های تلفن همراه در این مکان ها توان بیش تری برای ارتباط با bts بکار می گیرند.
گوشی را کنار قلب نگذارید
باید از گذاشتن گوشی در جیب پیراهن، نزدیک قلب و یا بستن آن به کمربند، نزدیک کلیه ها خودداری کرد و بهترین مکان برای حمل گوشی تلفن همراه حمل آن در کیف دستی و استفاده از هندزفری بلوتوث است.
محدود کردن استفاده کودکان از موبایل
مضرات گوشی های تلفن همراه برای کودکان به مراتب بیشتر است؛ پس باید به آن ها آموخت تا تنها در مواقع ضروری از تلفن همراه استفاده کنند؛ بهتر است خانم ها در دوران بارداری از گوشی تلفن همراه استفاده نکنند و یا استفاده از آن را بسیار محدود کنند.
مضرات استفاده از تلفن های خانگی بی سیم از گوشی های تلفن همراه بیش تر است؛ پس بهتر است در خانه از گوشی های سیمی استفاده کنید.
 
بالا پایین