Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

آیا آیفون 6s جدید دوربین 12 مگاپیکسلی و دیافراگم بزرگ‌تر دارد؟

اطلاعات موضوع

Kategori Adı آی فون
Konu Başlığı آیا آیفون 6s جدید دوربین 12 مگاپیکسلی و دیافراگم بزرگ‌تر دارد؟
نویسنده موضوع Pejman
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Pejman

Pejman

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Oct 16, 2013
ارسالی‌ها
146
پسندها
81
امتیازها
0
محل سکونت
تهـــــــــــــــرآن بزرگـــــــــــــــــــــ...
تخصص
موبایل ، کامپیوتر
دل نوشته
دوستم بدار , شاید که فردایی نباشد
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
برند گوشی
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

شایعات در مورد آیفون‌های 6s و 6s plus این روزها به اوج خود رسیده است و در مورد نحوه خرید، تاریخ عرضه و برخی دیگر از ویژگی‌های این دو آیفون جدید حرف‌های زیادی زده می‌شود. در این میان شایعاتی نیز در مورد دوربین 12 مگاپیکسلی این گوشی به گوش می‌رسد.
سایت بیزینس اینسایدر به نقل از منبعی در زنجیره تامین اپل ادعا کرده است که آیفون‌های جدید اپل دوربین 12 مگاپیکسلی خواهند داشت. در ادامه این گزارش همچنین گفته شده که دوربین‌های آیفون 6اس و 6اس پلاس سنسورهای بزرگ‌تری دارند تا نور بیشتری جذب کنند و لنز آنها نیز برای کار با سنسورهای بهبودیافته طراحی شده است. بنابراین باید انتظار داشته باشیم آیفون‌های جدید عکس‌های باکیفیت‌تری بگیرند.
اپل در حال حاضر مشغول سفارش لنزهای 5 جزئی آیفون 6اس به تولیدکننده‌هاست؛ لنزهایی که برای کار با سنسورهای 12 مگاپیکسلی جدید طراحی شده‌اند. طبق گفته منبع بیزینس اینسایدر، سنسورهای جدید اپل به تولید انبوه نیز رسیده‌اند.طبق گزارش منتشرشده، لنزهای آیفون 6اس، مثل آیفون‌های قبلی، از 6 جزء تشکیل شده‌اند، اما آیفون 7 لنزی 6 جزئی خواهد داشت. طبق گزارش بیزنس اینسایدر، علاوه بر دوربین 12 مگاپیکسلی، دورین آیفون 6اس دیافراگم بزرگ‌تری نیز خواهد داشت. بزرگ‌تر شدن دیافراگم این نوید را می‌دهد که عکاسی در شب بهبود پیدا می‌کند. اندازه دیافراگم آیفون 6 و 6 پلاس f/2.2 بود و حالا آیفون‌های جدید اندازه‌ای برابر با f/2.0 خواهند داشت تا بتوانند با گوشی‌هایی همچون گلکسی اس6 و ال جی G4 رقابت کنند.یکی از انتقادهایی که به دوربین آیفون 6 و 6 پلاس وارد می‌شود کوچک‌تر بودن دیافراگم آنها نسبت به پرچم‌داران کنونی است و به همین دلیل احتمال زیادی وجود دارد که این شایعات درباره محصول بعدی آیفون درست باشند.
 
بالا پایین