Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

سامسونگ در فکر تولید تبلت‌های غول‌آسای 18 اینچی است!

اطلاعات موضوع

Kategori Adı سامسونگ
Konu Başlığı سامسونگ در فکر تولید تبلت‌های غول‌آسای 18 اینچی است!
نویسنده موضوع Pejman
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Pejman

Pejman

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Oct 16, 2013
ارسالی‌ها
146
پسندها
81
امتیازها
0
محل سکونت
تهـــــــــــــــرآن بزرگـــــــــــــــــــــ...
تخصص
موبایل ، کامپیوتر
دل نوشته
دوستم بدار , شاید که فردایی نباشد
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
برند گوشی
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

وقتی صحبت از تبلت اندرویدی به میان می‌آید، تبلت‌های 7، 8 و 10 اینچی معمول‌ترین اندازه‌هایی است که در بازار پیدا خواهید کرد. سامسونگ، که یکی از عمده‌ترین تولیدکنندگان دستگاه‌های اندرویدی است، معمولا تبلت‌های خود را در طیف 7 تا 12 اینچی تولید می‌کند، اما به‌تازگی شایعاتی منتشر شده مبنی بر این که تبلت‌های غول‌آسای این شرکت کره‌ای در راه‌اند.

گفته می‌شود دستگاهی با شماره SM-T670، که اسم رمز Tahoe را به خود اختصاص داده، قرار است یک تبلت 18.4 اینچی با نمایشگری از جنس TFT LCD و رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل باشد که برای استفاده در ادارات، مدارس و منازل طراحی شده. براساس این گزارش، این تبلت غول‌پیکر از پردازنده اگزینوس 7580 سامسونگ به همراه 2 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند و قابلیت نصب کارت microSD هم دارد. از جمله سایر مشخصات این دستگاه به دوربین جلو 2.1 مگاپیکسلی، دوربین عقب 8 مگاپیکسلی و باتری 5700 میلی‌آمپرساعتی اشاره شده است. همچنین ابعادی که برای این تبلت 18 اینچی ذکر شده برابر با 451.8 در 275.8 در 11.9 میلی‌متر است.
این اولین بار نیست که خبرهایی در مورد تبلت 18 اینچی سامسونگ می‌شنویم، با وجود این هنوز نمی‌توان مطمئن بود که این شرکت کره‌ای در حال تولید چنین تبلت‌هایی است. به‌ هر صورت اگر این خبر درست باشد، این سوال در ذهن باقی می‌ماند که واقعا چه افرادی به استفاده از چنین تبلتی علاقه دارند و تبلت 18 اینچی تا چه اندازه ممکن است در موقعیت‌های مختلف کارایی خود را نشان دهد.
 
بالا پایین