Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı بخش های ورزشی انجمن
Konu Başlığı آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :



رسانه های بریتانیا:
♦ به گزارش لیورپول اکو، باشگاه بشیکتاش اذعان کرد که مذاکره با باشگاه لیورپول برای خرید لوکاس لیوا هافبک دفاعی برزیلی این تیم بندرنشین به شکست انجامیده است.

♦ به گزارش دیلی میل، سیدو براهینو قصد ترک وست بروم را دارد و مراتب عصبانیت خود را نسبت به رد پیشنهاد سه شنبه تاتنهام اعلام کرده است. در شرایطی که وست بروم اعلام کرده بود مایل به فروش مهاجم خود نیست، به نظر مشکلی با فروش این بازیکن با 25 میلیون پوند نخواهد داشت.

♦ به گزارش The Independent، آرسنال قصد دارد مبلغ بند مربوط به بازخرید قرارداد کریچوویاک هافبک سویا را پرداخت نماید و وی را به خدمت گیرد. گفتنی است مبلغ بازخرید این ملی پوش لهستانی 21.2 میلیون پوند است.

♦ به گزارش talkSPORT، تیم آرسنال قصد دارد پس از شکست خوردن در به خدمت گرفتن کریم بنزما از رئال مادرید، ادینسون کاوانی و آدرین رابیوت را از پاریس سن ژرمن به خدمت بگیرد.

♦ به گزارش رسانه های مختلف انگلیسی، تیم چلسی از به خدمت گرفتن پل پوگبا هافبک مرکزی تیم یوونتوس مطمئن است و می خواهد این بازیکن را 70 میلیون پوند به استمفورد بریج بیاورد.

♦ به گزارش De Telegraaf، باشگاه منچستر یونایتد مبلغ 100 میلیون یورو(73.5 میلیون پوند) در اختیار لوئیز فن خال قرار داده است تا یک سوپر استار را برای بازی در کنار وین رونی به خدمت بگیرد.

♦ به گزارش talkSPORT، باشگاه های بزرگ انگلیسی از جمله آرسنال، لیورپول و منچستر یونایتد خواهان به خدمت گرفتن یاکوب بلاژیکوفسکی هافبک کناری لهستانی باشگاه بوروسیا دورتموند شده اند.

♦ به گزارش Daily Express، تیم وست برومویچ آلبیون که به احتمال قوی با 25 میلیون پوند سیدو براهینو را به تاتنهام هاتسپرز خواهد فروخت، چارلی آستین مهاجم انگلیسی کوئینز پارک رنجرز را جانشین وی خواهد کرد.

♦ به گزارش Daily Mail، باشگاه اورتون که خود را در آستانه از دست دادن جان استونز مدافع انگلیسی خود به چلسی می بیند، می خواهد فدریکو فازیو دفاع تاتنهام را به خدمت بگیرد.

♦ به گزارش Daily Telegraph، باشگاه زنیت به باشگاه چلسی اعلام کرده که ازکوئل گارای مدافع آرژانتینی خود را به هیچ عنوان به فروش نخواهد رساند.

♦ به گزارش Daily Express، باشگاه چلسی آماده است برای خرید قطعی جان استونز مدافع انگلیسی تیم اورتون مبلغ 40 میلیون پوند را برای این مدافع جوان پرداخت کند.

♦ به گزارش Daily Mirror، باشگاه نورویچ اگر بخواهد بنیک آفوبه مهاجم سابق آرسنال را از باشگاه دسته یکی وولورهمپتون به خدمت بگیرد باید 14 میلیون پوند برای وی به گرگ ها پرداخت کند.

♦ به گزارش Daily Mirror، باشگاه وست هم یونایتد شدیدا خواهان به خدمت گرفتن یک مهاجم است و گزینه های آن ها سیمونه زاتزا و امانوئل آدبایور می باشند.

رسانه های ایتالیا:
♦ به گزارش گاتزتا دلو اسپرت، اینتری ها پس از شکست خوردن در به خدمت گرفتن فابیو کوئنترائو، دوباره پرونده خرید گیلرمه سیکوئرا از اتلتیکو مادرید را باز خواهند کرد.

♦ به گزارش اسپرت ایتالیا، مدیر برنامه داویده سانتون معتقد است جدایی موکلش از اینتر، بعید به نظر می رسد. مدافع سابق نیوکاسل که در ماه ژانویه به اینتر پیوست، قبلا از علاقه خود به ماندن سخن گفته است، اما هنوز به تیم های مختلفی ربط داده می شود.

♦ به گزارش اسکای، فرناندو یورنته می تواند با بازگشت به اسپانیا، پیراهن سویا را بر تن کند. برادر این مهاجم اسپانیایی در همین راستا گفت:" یوونتوس، به سختی پیشنهاد سویا را پذیرفت."

♦ به گزارش اسپورت مدیاست، روز گذشته خبرهایی در رابطه با علاقه میلان به جذب آسیر ایارامندی و ژائو موتینیو منتشر شد اما پس از ایارامندی، به نظر می رسد موتینیو نیز به ترکیب میلان اضافه نخواهد شد.​

♦ به گزارش Tuttosport، با جذب رحیم استرلینگ و احتمال انتقال کوین دی بروین به منچستر سیتی، سمیر نصری بیش از پیش به درب خروجی باشگاه نزدیک شده است و اکنون باشگاه یوونتوس قصد دارد احتمال جذب وی را به صورت قرضی از تیم منچستر سیتی بررسی نماید.

♦ به گزارش Corriere dello Sport، استون ویلا پیشنهادی 10 میلیون پوندی برای جذب ژروینیو به رم ارائه داده است، که پیشنهاد مذکور توسط سران جالوروسی رد شده است.

♦ به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار و کارشناس مشهور حوزه نقل و انتقالات، اکسل ویتسل با تمدید نکردن قراردادش با تیم روسی زنیت سنت پترزبورگ، آماده ملحق شدن به اردوگاه یوونتوس و تیم مکس الگری است.

♦ به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، اینتر در بازار نقل و انتقالات تابستانی، فعال شده است. پس از جلسه روز گذشته آنها با مدیر برنامه ایوان پریشیچ، این بازیکن کروات دیشب به باشگاه آلمانی اعلام کرده که می خواهد به اینتر بپیوندد و نراتزوری تا امروز به وولفسبورگ وقت داده است که تصمیم نهایی خود را بگیرد. همچنین آن ها با مدیر برنامه های اریک لاملا وینگر آرژانتینی تیم تاتنهام هاتسپرز به توافقاتی دست یافته اند.

♦ به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار و کارشناس مشهور حوزه نقل و انتقالات، آتالانتا بر سر انتقال ماتری باید با لاتزیو رقابت کند. همچنین گابریل پالتا، مدافع باتجربه میلان هم می تواند به تیم ادی رجا بپیوندد و گفته می شود پالتا شخصا به انتقال به برگامو رضایت داده است. طی ساعات آتی، اخبار تکمیلی منتشر خواهد شد.

رسانه های اسپانیا:
♦ به گزارش اسکای اسپورتس، کریچوویاک هافبک-مدافع باشگاه سویا قصد دارد در این تیم به کار خود ادامه دهد. او که با گلزنی در فینال لیگ اروپا و حضور در تیم منتخب لالیگا در فصل گذشته، فصلی رویایی را پشت سر گذاشته است، آرسنال را خواهان خود می بیند.

♦ به گزارش AS، آسیر ایارامندی صبح امروز به سن سباستین رفت تا تست های پزشکی باشگاه رئال سوسیداد را پشت سر بگذارد و انتقال خود را نهایی کند.

رسانه های آلمان:
♦ به گزارش رسانه های آلمانی و یکی از رسانه های نزدیک به باشگاه وولفسبورگ، کوین دی بروین با انتقالی 80 میلیون یورویی (74+6) راهی لیگ جزیره و تیم منچستر سیتی خواهد شد.

♦ به گزارش بیلد، با توجه به اخبار رسانههای ایتالیایی، باشگاه فیورنتینا خواستار به خدمت گرفتن کوین گروس کرویتز بازیکن چند پسته تیم بوروسیا دورتموند است.

♦ به گزارش Kolner Stadt-Anzeiger،باشگاه پاریسن ژرمن قصد دارد با ارائه پیشنهادی 80 میلیون یورویی کوین دی بروین هافبک 24 ساله ولفسبورگ را به خدمت گیرد و به همین منظور دستمزدی 20 میلیون یورویی در سال برایش در نظر گرفته است.

♦ به گزارش اشپورت آینس، به نظر می رسد که هیونگ مین سون وینگر کره ای بایرلوکوزن راهی لیگ برتر خواهد شد. گفته می شود این بازیکن 23 ساله هم اکنون برای پشت سر گذاشتن تست های پزشکی عازم لندن شده است و به زودی قراردادی رسمی با تاتنهام امضاء خواهد کرد.

♦ به گزارش رسانه های آلمان، هورست هلدت مدیر ورزشی شالکه می گوید پیشنهاد رم برای جذب سئاد کولاشیناچ را رد کرده است و اذعان می کند که یوونتوس پیشنهاد جدیدی برای جذب یولیان درکسلر ارائه نکرده است.

♦ به گزارش Bild، باشگاه منچستر سیتی توانسته کوین دی بروین هافبک تهاجمی بلژیکی تیم وولفسبورگ را با 80 میلیون یورو به خدمت بگیرد.

رسانه های دیگر کشورها:
♦ به گزارش Gazeta روسیه، باشگاه آرسنال که از فقدان یک مهاجم گلزن در ترکیب تیمش رنج می برد، در راه جذب الکساندر کوکورین مهاجم 24 ساله تیم ملی روسیه موفق شده چندین رقیب بزرگ اروپایی را شکست دهد.

♦ به گزارش A Bola، مکس الگری از سران باشگاه یوونتوس خواسته تا بازیکنان هجومی به این تیم اضافه کنند و آن ها نیکولاس گایتان بازیکم باشگاه بنفیکا را مد نظر قرار داده اند.

♦ به گزارش Ntvspor، تیم گالاتاسارای پیشنهاد 5 میلیون یورویی وستهم یونایتد را برای بوراک ییلماز مهاجم ترک خود رد کرده و خواهان مبلغ 8 میلیون یورو برای انجام این انتقال شده اند.
 
بالا پایین