Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

یاهو ۲۰ ساله شد

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı گرایش های کامپیوتر
Konu Başlığı یاهو ۲۰ ساله شد
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :




۲۰ سال پیش در چنین روزی، یاهو متولد شد. یاهو یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های تماما اینترنتی دنیا است که سرویس‌های بسیاری را به مشتریان خود ارائه کرده است.


یاهو طی ۲۰ سال فعالیت‌اش فراز و نشیب‌های بسیاری را تجربه کرده است. این کمپانی در دهه‌ی ۱۹۹۰ به عنوان دایرکتوری وب شناخته می‌شد. رفته رفته سرویس‌های بسیاری به یاهو اضافه شد و طی این دو دهه یاهو شرایط مختلفی را تجربه کرد. زمانی این کمپانی درآمد سرشاری به دست می‌آورد و بخش زیادی از آن نیز سود خالص بود اما با بزرگ شدن گوگل، رفته رفته یاهو کوچک‌تر می‌شد و از محبوبیت سرویس‌های آن کاسته می‌شد. یاهو برای مقابله با گوگل حتی با مایکروسافت قرار داد بست تا نتایج جستجو را از Bing نمایش دهد.البته با روی کار آمدن مریسا میر شرایط تغییر کرد و یاهو در میسر پیشرفت قرار گرفت اما این کمپانی هنوز نتوانسته فروغ گذشته را بدست آورد. مریسا میر که خود یکی از مدیران سابق گوگل بوده، اقدامات مثبت بسیاری انجام داده و سرمایه‌گذاران این کمپانی نیز از تصمیم‌های وی خوشحال هستند. یاهو توسط جری یانگ و دیوید فیلو در ژانویه سال ۱۹۹۴ آغاز به کار کرد و در ۱ مارس ۱۹۹۵، بین مردم با نام «یاهو» شناخته شد. در تاریخ ۱۳ ژانویه ۲۰۰۹ کارول بارتز که مدیر اجرائی سابق دریافت رمز عبور بود به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره‌ی یاهو شروع به کار کرد. در روز ۶ سپتامبر ۲۰۱۱، کارول بارتز برکنار شد و تیم مورس به عنوان مدیرعامل موقت شرکت برگزیده شد.در ۴ ژانویه ۲۰۱۲، اسکات تامپسون، رئیس سابق پی پال، مدیرعامل یاهو شد. در ۱۳ می ۲۰۱۲، اسکات تامپسون برکنار شد و راس لوینسون به عنوان مدیرعامل، موقتا جایگزین وی شد کمی بعد هیئت مدیره‌ی یاهو، مریسا میر یکی از مدیران ارشد گوگل را به عنوان مدیرعامل یاهو جذب کرد. اگر شما هم تجربه‌ی استفاده از سرویس‌های یاهو با ویندوز ۳.۱ یا ویندوز ۹۵ و مودم‌های دایال‌آپ را دارید تجربیات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy
بالا پایین