Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

شکایت حسام نواب صفوی از مجری

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı زندگی نامه بازیگران ایرانی
Konu Başlığı شکایت حسام نواب صفوی از مجری
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

شکایت حسام نواب صفوی
حسام نواب صفوی بازیگر سینما با انتشار پستی در اینستاگرام خود، نسبت به توهین مجری فارسی وان به مردم ایران واکنش نشان داد.
شبکه فارسی وان که به دلیل سریال های سخیف و ضدفرهنگی خود در کشور سازنده اش حق پخش ندارد، پا را فراتر گذاشته و در برنامه خود بطور مستقیم به مردم ایران توهین می کند.
سینا ولی الله مجری یکی از برنامه های شبکه فارسی وان در برنامه «چند شنبه با سینا» با حالتی بیشرمانه با تعریف لطیفه ای به مردم ایران توهین کرده است.
نواب صفوی در ادامه از تسلیم شکایت خود به دستگاه قضا درباره توهین این مجری خبر داد.
وی در اینستاگرام خود نوشت: " خواستم سكوت كنم ولي ديدم اينجا سكوت به منزله خيانت است ...مردم با غيرت ايران: آيا وضع ما طوري شده كه يك نفر از دبي از يك شبكه بطور كاملا ما را كره خر خطاب كند؟ و ما ساكت بنشينيم كجاست آن غيرت ايراني كه كسي در دنيا جرئت نداشت راجع به ما حرف بزند ؟
حتي دشمنان كشور ما هم اينطور جرئت نداشتند تا به امروز مردم غيور ايران را كره خر خطاب كنند آيا اسم اين شوخيست؟؟؟؟؟ما همان ملتي هستيم كه سالها جنگيديم و اجازه تعدي و تجاوز به خاك كشور را نداديم .اگر مردان سرزمين من اراده كنند تو و امثال تو به خاك خواهند افتاد. دوستت را صدا زدي و گفتي كره خر و٢٣ نفر برگشتند و اين آمار بالايي مي باشد.
كدام ايرانيست كه تو را ببينند و جواب تو را ندهد؟؟از دادستان محترم كشور تقاضا ميكنم با توجه به توهين صريح وي به مردم كشور و شكايتي كه توسط مردم طرح خواهد شد و توسط اينجانب تسليم دستگاه قضايي خواهد شد تقاضاي انتقال وي به دادگاه ايران و محاكمه وي را دارم . و از مردم با غيرت كشورم ميخواهم از هويت خود در فضاي مجازي عليه وي اقدام نمايند و اين درس عبرتي باشد براي كسي كه مردم خود را .....خطاب ميكند."
 
بالا پایین