Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

نتایج تست عمر باتری گوشی سامسونگ گلکسی s6 اج پلاس

اطلاعات موضوع

Kategori Adı سامسونگ
Konu Başlığı نتایج تست عمر باتری گوشی سامسونگ گلکسی s6 اج پلاس
نویسنده موضوع Pejman
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Pejman

Pejman

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Oct 16, 2013
ارسالی‌ها
146
پسندها
81
امتیازها
0
محل سکونت
تهـــــــــــــــرآن بزرگـــــــــــــــــــــ...
تخصص
موبایل ، کامپیوتر
دل نوشته
دوستم بدار , شاید که فردایی نباشد
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
برند گوشی
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

عمر باتری یکی از مهمترین دغدقه های خریداران گوشی های هوشمند است و تمام تولید کنندگان این گونه گجت ها سعی می کنند تا با روش های مختلف ، دوام باتری محصولات خود را افزایش دهند.تست عمر باتری یکی از رایج ترین آزمایش هایی است که بر روی گوشی های تازه وارد شرکت ها انجام می گردد تا مشخص گردد باتری هر محصول در شرایط مختلف کاربری چه میزان دوام می آورد.امروز این تست بر روی گوشی گلکسی S6 اج پلاس که یکی از جدیدترین گوشی های شرکت سامسونگ است انجام شده که در ادامه مطلب نتیجه آن را مشاهده خواهید کرد.

شرکت سامسونگ در گوشی هوشمند گلکسی S6 اج پلاس از یک صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی Quad HD با کیفیت Super AMOLED استفاده کرده است. توان پردازشی این محصول از طریق چیپ‌ست Exynos 7420 تامین می‌شود. شرکت سازنده در گلکسی S6 اج پلاس یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی قرار داده که سایز آن نسبت به باتری به‌کار رفته در گلکسی S6 سامسونگ ۱۵ درصد افزایش یافته است؛ دلیل این اقدام شرکت سامسونگ صفحه‌نمایش بزرگ‌تر در این محصول است.
به‌تازگی وب‌سایت GSMArena باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به‌کار رفته در گلکسی S6 اج پلاس را در شرایط متفاوت مورد آزمون قرار داده و نتایج آن را منتشر کرده است.

این وب‌سایت در مرحله‌ی اول طول عمر باتری این گوشی در زمان مکالمه را محاسبه کرده است. براساس این آزمایش کاربران با یک‌بار شارژ کامل این گوشی می‌توانند به‌مدت ۳۰ ساعت و ۲۹ دقیقه با آن مکالمه کنند. طول عمر باتری این محصول در زمان مکالمه دقیقا مشابه با وان‌پلاس ۲ است.

در مرحله دوم میزان عمر باتری در زمان گشت و گذار در اینترنت مورد آزمایش قرار گرفت. با یک‌بار شارژ باتری این محصول می‌توان به‌مدت ۱۰ ساعت و ۲۵ دقیقه در وب گشت و گذار کرد.

همچنین در حالت تماشای فایل‌های ویدیویی با استفاده از صفحه‌نمایش بزرگ این گوشی، باتری آن ۱۳ ساعت و ۵۳ دقیقه دوام خواهد داشت.
باتری گوشی هوشمند S6 اچ پلاس در حالت آماده به‌کار تا ۱۰ روز دوام خواهد داشت. همچنین باتری این گوشی در حالت تست ۸۳ ساعت یعنی ۳ روز و نیم دوام آورده است. منظور از حالت تست این است که کاربران با یک‌بار شارژ این گوشی و استفاده‌ی معمولی از باتری آن تا ۳ روز شارژ خواهند داشت. استفاده‌ی معمولی به این معنی که روزی یک ساعت مکالمه داشته باشید، یک ساعت در وب گشت و گذار کرده و یک ساعت ویدیو تماشا کنید.

 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: kaboos
بالا پایین