Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

مدلهای جذاب و دیدنی از آرایش عروس(سری59)

اطلاعات موضوع

Kategori Adı گالری تصاویر مدل لباس و آرایش
Konu Başlığı مدلهای جذاب و دیدنی از آرایش عروس(سری59)
نویسنده موضوع !!!OMID!!!
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan !!!OMID!!!

!!!OMID!!!

کـاربــر حـرفــه ای
تاریخ ثبت‌نام
Jul 25, 2015
ارسالی‌ها
2,090
پسندها
526
امتیازها
0
محل سکونت
کرمانشاه
تخصص
مهندس عمران
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
برند گوشی
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه
جنسیت
نوع آنتی ویروس
ماه تولد

اعتبار :




[h=1][/h]

[h=2]نکات آموزشی[/h]
چرا ساده بهتر است؟
بهتر است لاک عروس فرنچ سفيد ساده باشد چرا که سادگي هيچ‌گاه از مد نمي‌افتد و اگر بعد از چند سال آلبوم عکس‌هاي خود را نگاه کنيد عکس‌ها رنگارنگ و از مدافتاده به نظر نخواهد رسيد.
اگر طرح‌هاي شلوغ را دوست داريد، مي‌توانيد براي انگشت حلقه از نگين يا طرح گلي استفاده کنيد. اما در مورد اندازه ناخن‌ها که کاملا بستگي به قد و صدف ناخن‌ها و شکل دست‌ها دارد اگر دست‌ها و ناخن‌هايي کشيده داريد نبايد ناخن‌ها را خيلي بلند کنيد.
مش نکنيد
بهتر است براي جشن عروسي سراغ مش و لايت‌هاي خيلي روشن با تضاد زياد نرويد. توصيه مي‌کنيم لايت‌هايي که حالت سايه روشن داشته باشند را انتخاب کنيد؛ همچنين اگر صورتي درشت داريد موها را به هيچ‌عنوان روشن نکنيد چرا که صورت درشت‌تر جلوه مي‌کند.
اگر دوست داريد کلاه بگذاريد
بعضي از عروس خانم‌ها دوست دارند شبيه کارتون‌هاي دوران کودکي‌ همراه تور کلاهي سفيد بر سر بگذارند، اگر شما هم جزو همين دسته هستيد يادتان نرود که تورهايي که همراه با کلاه کوچک هستند فقط با لباس عروس‌هاي مدل اروپايي برازنده مي‌شوند يعني لباس‌هايي که خيلي کار شده و شلوغ نيستند و تنها با چند برش ساده تزئين شده‌اند.
چه کساني نبايد لنز بگذارند
انجام هيچ کار جديدي را براي روز عروسي نگذاريد مثلا اگر تا به حال لنز نگذاشته‌ايد به هيچ‌عنوان روز عروسي براي نخستين‌بار از لنز استفاده نکنيد چون ممکن است بدن شما به‌راحتي پذيراي اين جسم جديد نباشد و آن را پس بزند؛ به‌خصوص که برخي از بدن‌ها هيچ چيز خارجي را تحمل نمي‌کنند.
اگر مي‌خواهيد لنز بگذاريد حداقل يک هفته قبل از عروسي سراغ آن برويد و هر روز در چشم‌ها بگذاريد تا مطمئن شويد در روز مراسم مشکل خاصي پيش نمي‌آيد.
همچنين اگر مي‌خواهيد لنز رنگي بگذاريد به جنس آن خيلي توجه کنيد چراکه بعضي از لنزهاي نامرغوب بيشتر از آنکه چشم‌ها را زيبا کنند ظاهري مصنوعي به آنها مي‌دهند.

گریم 2016

تاج عروس

میکاپ عروس

شینیون و تاج عروس

میکاپ عروس

میکاپ عروس

شینیون و تاج عروس

ارایش عروس

شینیون و تاج عروس

میکاپ عروس

شینیون و تاج عروس

شینیون و تاج عروس

تاج عروس


 
بالا پایین