Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

چه کسی این دختر را می شناسد ؟ +عکس

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı گالری عکس ورزشی
Konu Başlığı چه کسی این دختر را می شناسد ؟ +عکس
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :




کد خبر: ۱۶۰۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶
چه کسی این دختر را می شناسد ؟ +عکس



اگر ناراحت نمی‌شوید و زحمتی نیست، فاتحه‌ای هم برای شادی روح‌اش بفرستید.ریحانه بهشتی؛ لابد تا دو روز قبل این اسم را نشنیده بودید و همین الان هم شک دارید که این نام یک بازیگر درجه دو تلویزیون بوده یا یک ورزشکار دوومیدانی. البته یک مرحوم هم اول این اسم قید کنید.اصلا نام ریحانه مگر چقدر برد رسانه‌ای دارد؟

چقدر می‌شود با انتشار عکس و پستی درباره ریحانه از مردم لایک گرفت؟ چقدر می‌شود از خاطرات دونفره با او و جوانمردی‌هایش قصه‌سرایی کرد؟ تنها عکسی که از ورزشکار فقید دوومیدانی در گوگل وجود دارد، عکسی است که از او با پیراهن شماره268 که شماره رندی نیست و نمی‌شود روی آن مانور داد.

نمی‌شود مسابقه‌ای که روز بیست‌وسوم قرار بوده برگزار شود، انداخت روز دویست‌وشصت‌وهشتم سال. چرا هیچ مسابقه دوستانه و خیریه‌ای برای گرامی‌داشت او ترتیب داده نمی‌شود؟ چرا جز یک نامه تشکرآمیز خشک‌وخالی، وزارت ورزش برای او و یادگارش کاری نمی‌کند؟

خب، اسم ریحانه نمی‌فروشد، بهشتی هم. او مرد ولی هیچ تیمی ده‌نفره نشد، هیچ اشکی نریخت، هیچ ورزشگاهی برای تشییع‌کنندگان پیکرش بلیت پارکینگ نفروخت، هیچ مسابقه‌ای به تعویق نیفتاد، هیچ ناسزایی در اینستاگرام ردوبدل نشد، هیچ ویژه‌نامه‌ای بیرون نیامد...

غیر از خانواده‌اش و شاگردانش فقط چند نفر ریحانه بهشتی را به خاطر خواهند سپرد؛ آنهایی که هر کدام عضوی از ریحانه را در بدن دارند. راستی، دختری هم داشت خیلی خیلی کوچولو به اسم مهتا. هیچ‌کس برای این دختر بازوبند نفرستاد، کسی او را به رستوران نبرد، هیچ تیمی به او پیشنهاد قرارداد نداد...

یک نفر دیشب مرد؛ و هنوز نان گندم خوب است؛ و هنوز توپ می‌ریزد روی دروازه، بازیکنان فوتبال گل می‌زنند.
 
بالا پایین