Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

گوشی های هوشمند سال 2013 که محبوبیت خود را حفظ کرده اند

  • نویسنده موضوع Pejman
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı سایر برند ها
Konu Başlığı گوشی های هوشمند سال 2013 که محبوبیت خود را حفظ کرده اند
نویسنده موضوع Pejman
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Pejman

Pejman

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Oct 16, 2013
ارسالی‌ها
146
پسندها
81
امتیازها
0
محل سکونت
تهـــــــــــــــرآن بزرگـــــــــــــــــــــ...
تخصص
موبایل ، کامپیوتر
دل نوشته
دوستم بدار , شاید که فردایی نباشد
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
برند گوشی
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

وقتی صحبت از خرید گوشی هوشمند به میان می‌آید، فاکتورهای مختلفی تاثیرگذار می‌شوند؛ مانند سلیقه شخصی، انتظار از گوشی، مورد استفاده و قیمت. اکثر کاربران هنگام خرید گوشی هوشمند این فاکتورها را در نظر می‌گیرند و معمولا بر همین اساس گوشی مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند. در این مطلب با گوشی‌هایی آشنا می‌شویم که با گذشت بیش از دو سال از عمرشان هنوز طرفداران بسیاری دارند و کاربران را به سوی خود جذب می‌کنند.

آیفون 5اس با دوام، دوست‌داشتنی و محبوب
افراد بسیاری آیفون 5اس را گوشی انقلابی اپل معرفی می‌کنند. نسخه اس از پنجمین سری آیفون‌های اپل با سروصدای زیادی وارد بازار شد و با امکاناتی که در زمان خود در زمره بهترین‌ها قرار می‌گرفتند. اما پس از گذشت دو سال همچنان شاهدیم که آیفون 5اس در بازار خوش می‌درخشد: کاربران بسیاری هنگام خرید آیفون، 5اس را در لیست خود قرار می‌دهند و نگاهی هم به آن می‌اندازند.


اولین آیفونی که به سنسور اثر انگشت مجهز بود، با صفحه نمایش کوچک، هنوز هم محبوب دل بسیاری از کاربران است، طوری که هنوز در بازار ایران می‌توان آیفون 5اس نو یافت. شاید این دستگاه از لحاظ سخت‌افزاری با پرچم‌‌داران امسال تفاوت بسیاری داشته باشد، اما با توجه به قیمت آن می‌توان آیفون 5اس را آیفونی میان‌رده دانست که دوربین خوبی دارد و مناسب کسانی است که به خرید گوشی گران‌قیمت علاقه‌ای ندارند.
اچ‌تی‌سی وان ام7
این دستگاه ساخت اچ‌تی‌سی یکی از بهترین گوشی‌های زمان خود بود. بدنه تمام‌آلومینیومی یک‌تکه، نمایشگر چشم‌نواز و دو بلندگو که صدایی بسیار عالی تولید می‌کنند از جمله ویژگی‌های بارز اچ‌تی‌سی وان‌ ام‌7 است.

کمتر کاربری پیدا می‌شود که اندروید را دوست بدارد و به اچ‌تی‌سی علاقه نشان ندهد. ظاهر خوش‌ساخت و خوش‌دست این محصول در کنار سخت‌افزار و کارایی مناسب، تجربه‌ای متفاوت برای کاربر رقم می‌زند، طوری که همچنان وان ام7 را در دسته محبوب‌های قدیمی بازار قرار می‌دهد. اگر دوربین گوشی هوشمند برایتان اهمیت چندانی ندارد و زیاد اهل عکاسی کردن نیستید، ام7 می‌تواند گزینه مناسبی باشد؛ البته برای پیدا کردن این گوشی باید تلاش بیشتری بکنید و بازار را بهتر بگردید.
نکسوس 5
بسیاری از طرفداران اندروید نکسوس 5 را گوشی کاملی معرفی می‌کنند. این محصول از اندروید خالص (Stock) قدرت می‌گیرد و طراحی بسیار چشم‌نوازی دارد. خوش‌دست و زیبا بودن از جمله ویژگی‌های نکسوس 5 است که علاقه‌مندان فراوانی به خود جذب کرده، چون این گوشی به‌راحتی در جیب و دست قرار می‌گیرد، بدون اینکه کوچک‌ترین اذیتی بکند.


قیمت نکسوس 5 به نسبت گوشی‌های زمان خود بسیار کم بود و این شاید یکی از دلایلی است که باعث شده این محصول همچنان در لیست خرید بسیاری از کاربران قرار داشته باشد. قیمت پایین و سخت افزار مناسب و فراتر از قیمتش از جمله ارکان موفقیت این محصول در بازار گوشی‌های هوشمند است. ازدیگر ویژگی‌های این محصول، دریافت منظم بروزرسانی‌هایی است که گوگل برای سیستم عامل اندروید منتشر می‌کند. البته گوگل امسال فروش این محصول را متوقف ساخت به این ترتیب می‌توان گفت ممکن است قیمت آن در بازار کمی بیشتر شود چون نکسوس 5 نو بسیار کم‌یاب می‌شود اگر همین حالا چنین اتفاقی برای این محصول رخ نداده باشد. البته نکسوس 5 از جمله گوشی‌هایی است که از خرید نسخه کارکرده آن نیز پشیمان نخواهید شد.
 
بالا پایین