Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

خودروی جاده‌ای پانوز دلتا وینگ + تصاویر

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مباحث عمومی خودرو
Konu Başlığı خودروی جاده‌ای پانوز دلتا وینگ + تصاویر
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

«دلتا وینگ تکنولوژی» به برنامه‌اش در رابطه با توسعه و آماده‌سازی یک خودروی اسپورت دماغ‌باریک برای حضور در خیابان‌ها ادامه می‌دهد و به تازگی، یک نسخه در اندازه‌های واقعی از کانسپت پانوز دلتا وینگ GT ارائه داده است. دلتا وینگ که به هر دو فرم دو سرنشینه GT و چهار سرنشینه طراحی شده، به عنوان خودروی فوق‌بهینه جاده‌ای مطرح بوده و براساس مدل عجیب‌و‌غریب دلتا وینگ، شرکت‌کننده در رقابت‌های لمانز ساخته شده است.



با توجه عرض بسیار اندک در جلو، وزن کم و همین‌طور، طراحی نرم و صیقلی بدنه، کمپانی سازنده تخمین می‌زند که پانوز دلتا وینگ GT بتواند مصرف سوختی معادل ۳/۱۸ لیتر در بزرگراه و ۴/۳۶ لیتر به صورت ترکیبی در هر ۱۰۰ کیلومتر داشته باشد. این در حالی است که هنوز پیشرانه‌ای هم برای «دلتا وینگ» انتخاب نشده است. در عین حال، کمپانی در حال بررسی بین پیشرانه‌های تمام‌الکتریکی، هیبرید و حتی سلول سوختی هیدروژنی است. با توجه به مزیّت بالای خودرو در زمینه آئرودینامیک که ضریب دراگ آن برابر 0.26 است و همین‌طور وزن اندک، گفته می‌‌شود که دلتا وینگ می‌تواند به میزان قابل‌توجهی، دامنه مسافت خودرو را با استفاده از یک بار شارژر باتری یا یک مخزن کامل هیدروژن افزایش دهد. شاسی این خودرو نیز «ظاهراً» می‌تواند هر گونه پیشرانه‌ای را در خود جای دهد.




در همین حال، «دلتا وینگ تکنولوژی» در حال توسعه یک نسخه مسابقه‌ای تک‌سرنشینه از مدل اسپورتش، با استفاده از یک فریم لوله‌ای است. هدف‌گذاری کمپانی برای یک وزن کلی بین ۸۰۰ تا ۹۰۰ کیلوگرم است و قدرتی نیز برابر ۳۵۰ تا ۴۰۰ اسب‌بخار با استفاده از یک موتور مسابقه‌ای برای آن متصور شده است. در هر صورت، دلتا وینگ هنوز گزینه دقیق مورد استفاده برای پیشرانه را مشخص نکرده است. آزمایش‌های اولیه مدل مسابقه‌ای و همین‌طور جاده‌ای پانوز دلتا وینگ از اواخر سال جاری میلادی آغاز می‌شوند.
 
بالا پایین