Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

باشگاه استقلال علیه «ایرانسل» بیانیه داد

اطلاعات موضوع

Kategori Adı فناوری اطلاعات
Konu Başlığı باشگاه استقلال علیه «ایرانسل» بیانیه داد
نویسنده موضوع Ertebatat
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Ertebatat

Ertebatat

کـاربـر ویــژه
تاریخ ثبت‌نام
Oct 27, 2014
ارسالی‌ها
598
پسندها
202
امتیازها
0

اعتبار :

باشگاه استقلال علیه «ایرانسل» بیانیه داد

باشگاه استقلال به هوادارانش اعلام کرد تنها از طریق یک اپراتور خاص با آنها در ارتباط است.

به گزارش موبنا به نقل از سایت باشگاه استقلال، باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای نسبت به فعالیت‌های صورت گرفته غیر رسمی و بدون تایید باشگاه توسط برخی اپراتورهای تلفن همراه به ویژه ایرانسل واکنش نشان داد.
در این بیانیه آمده است:
باشگاه استقلال اعلام می‌کند سامانه ۳۰۹۰ ، تنها سامانه رسمی باشگاه استقلال برای ارتباط با هواداران بوده است. این سامانه که مورد تایید باشگاه استقلال است اخبار رسمی و مورد تایید باشگاه، آخرین اطلاعات از وضعیت تیم و دیگر جزئیات این باشگاه پرهوادار را به اطلاع هواداران می‌رساند. عواید عضویت در این سامانه نیز به طور مستقیم به باشگاه استقلال منتقل می‌شود که به این ترتیب هواداران با عضویت در این سامانه می‌توانند بدون واسطه از تیم محبوب خود حمایت کنند.
سامانه ۳۰۹۰ و باشگاه استقلال ضمن تشکر از اپراتور همراه اول برای حمایت از این سامانه اعلام می‌کند این سرویس در دیگر اپراتورها ازجمله اپراتور ایرانسل فعال نبوده و سامانه‌هایی نظیر ۸۰۱۰، ۸۰۳۰، ۸۰۱۱ و غیره که در آن از نام باشگاه و یا بازیکنان و مربیان استقلال استفاده می‌شود، فاقد صلاحیت و اعتبار لازم هستند و از نظر باشگاه استقلال نیز هیچ گونه رسمیتی ندارند و عواید فعالیت‌های آنها به باشگاه نمی‌رسد.
باشگاه استقلال با اعلام این موضوع از هواداران عزیز درخواست می‌کند که تنها با اپراتور همراه اول از سامانه ۳۰۹۰ استفاده کنند تا مقابل اقدامات سایر اپراتورهای غیر رسمی که به ضرر باشگاه پر طرفدار و مردمی استقلال خواهد بود، عکس‌العمل قاطعی نشان دهند. بدیهی است باشگاه استقلال از طریق مراجع ذی‌صلاح نسبت به پیگیری و توقف سوء‌استفاده سایر اپراتورها اقدام و حقوق باشگاه و هواداران پرشمار استقلال را استیفا می‌کند.

نمایندگی سانترال پاناسونیک
 
بالا پایین