Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

از هر جا که هستید، موزه‌ها را ببینید!

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı بخش هنر
Konu Başlığı از هر جا که هستید، موزه‌ها را ببینید!
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

اگر به بازدید از موزه‌ها و آثار تاریخی علاقه دارید؛ اما فرصتش را ندارید، نگران نباشید. حالا گوگل به شما اجازه می‌دهد موزه‌ها را از روی صندلی اتاقتان ببینید.
قابل‌توجه افرادی که علاقه‌مند به گردش در موزه هستند، حالا می‌توانید از خانه خود به گردش موزه‌ها بپردازید. بر اساس گزارش سایت Engadget، گوگل با همکاری با موزه ملی بریتانیا در لندن، تجربه بازدید از داخل این موزه را به سبک دید خیابشانی فراهم می‌آورد. این پروژه به سبکی مشابه نمای خیابان با اتومبیل در حال حرکت با استفاده از حرکت یک دستگاه دوربین در مکان‌های پیاده‌روی سنتی در اطراف موزه ثبت شده است. گوگل در حال حاضر دارای یک موسسه فرهنگی است، بنابراین این سرمایه‌گذاری جدید بیش از ۴۵۰۰ قطعه از جمله عکس‌ و توصیفات دقیق به این مؤسسه اضافه خواهد کرد.

شما می‌توانید به مراجعه به این لینک، موزه ملی بریتانیا را به صورت مجازی ببینید.

علاوه بر این سیستم، گوگل یک سایت کوچک به نام «The Museum of the World» تهیه کرده است. این سایت مجموعه‌ای از تمام مصنوعات ذخیره شده در یک جدول زمانی برای شما فراهم کرده تا ببینید کدام هنر‌ها یا طراحی‌ها در دوره‌های زمانی مختلف در فرهنگ‌های مختلف محبوب بوده است.

فکر می‌کنم به زودی با معرفی واقعیت مجازی تجربه مشابهی برای کاربران پدید آید. این موضوع واقعاً جهان را در دسترس افرادی قرار خواهد داد که زمین‌گیر هستند یا در بیمارستان بستری‌اند. آیا شما از چنین سیستمی برای بازدید از موزه استفاده می‌کنید یا ترجیح می‌دهید خودتان به محل موزه بروید و از نزدیک همه چیز را ببینید؟



 
بالا پایین