Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

کتانی های لوکس و گرانقیمت برای سلبریتی ها و پولدارها + تصاویر

اطلاعات موضوع

Kategori Adı گالری عکس کیف و کفش
Konu Başlığı کتانی های لوکس و گرانقیمت برای سلبریتی ها و پولدارها + تصاویر
نویسنده موضوع !!!OMID!!!
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan !!!OMID!!!

!!!OMID!!!

کـاربــر حـرفــه ای
تاریخ ثبت‌نام
Jul 25, 2015
ارسالی‌ها
2,090
پسندها
526
امتیازها
0
محل سکونت
کرمانشاه
تخصص
مهندس عمران
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
برند گوشی
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه
جنسیت
نوع آنتی ویروس
ماه تولد

اعتبار :




[h=3]در این مطلب کتانی هایی را به شما معرفی می کنیم که پولدارها و سلبریتی ها حاضرند برای بدست آوردن آنها ارقام عجیب و غریبی را بپردازند.بازدید : 1,006 نفر[/h]
[h=2]کتانی های لوکس و گرانقیمت[/h]
در دنیای امروزی بسیاری از افراد مخصوصآ قشر جوان تمایل بیشتری به مدگرایی و خاص بودن پیدا کرده اند چنانچه برخی از این افراد هزینه های گزافی را برای پوشاک خود صرف می کنند.
برای بسیاری از افراد که کاربرد پذیری و اولویت در زندگی آنها اهمیت دارد، کفش وسیله ای است که برای محافظت از پا در مقابل گرما و سرما و جلوگیری از آسیب رسیدن به پا مورد استفاده قرار می گیرد.
اما اگر بخواهیم راجع به این دسته از افراد صحبت کنیم خبری از محصولات لوکس و سرگرمی و این دست مسائل نخواهد بود، زیرا در دنیای دیگر که دنیای لوکس سلبریتی ها و پولدارها است در بسیاری مواقع اقدامات سنجیده و خرج حساب شده خیلی جایی ندارد و این مساله قضیه را جذاب می کند.در حالی که کمپانی های کفش ساز بسیاری در دنیا وجود دارد که با کمتر از یکصد دلار کفشی به شما عرضه می کند که براحتی یک یا دوسال جواب می دهد و بسیاری از آنها با وجود ارزان بودن همچنان زیبا و مد روز هستند، افراد بسیاری نیز وجود دارند که چندین هزار دلار و در برخی مواقع صدها هزار دلار برای کفش خود هزینه می کنند. در اینجا کتانی هایی را به شما معرفی می کنیم که پولدارها و سلبریتی ها حاضرند برای بدست آوردن آنها ارقام عجیب و غریبی را بپردازند.


کتانی پارانورمن فوم پوزیت برند نایکی« Nike Paranorman Foamposite»
قیمت 3000 دلار(حدود یازده میلیون تومان)
این کتانی ها در سال 2012 و به همراه فیلم انیمیشن ترسناک پارانورمن «ParaNorman» توسط کمپانی نایکی به بازار عرضه شد. از این کتانی های زیبا تنها 800 نسخه تولید شده است و از جزئیات آن می توان به تصاویر گرافیکی مرتبط با این انیمیشن و درخشیدن در تاریکی اشاره کرد. تنها راه دستیابی به این کتانی ها در زمان عرضه از طریق توئیتر و برنده شدن در مسابقه توئیتری این فیلم بوده است. امروزه این کفش‎ها را فقط می توان در وب سایت«eBay»با قیمتی حدود سه هزار دلار تهیه کرد.
کتانی دانک پاریس برند نایکی « Nike Dunk Paris Edition»
قیمت 3500 دلار (حدود سیزده میلیون تومان)
تولید این کتانی ها به سال 2003 بازمی گردد و تنها 200 نمونه از این کتانی ها تولید شده است. هر کدا از این کتانی ها کاملا منحصربفرد است و تمامی آنها با الهام از آثار نقاش اکسپرسیونیست فرانسوی برنارد بافت طراحی شده است. یک جفت از این کتانی ها در سایت« eBay»به مبلغ پانزده هزار دلار قیمت‎گذاری شده بود که البته مشخص نیست که آیا کسی این مبلغ را برای یک جفت کتانی پرداخت کرده است یا خیر. اگر بتوانید نسخه ای از این کتانی را پیدا کنید بالاترین قیمت 3500 دلار خواهد بود.
کتانی ایر جردن رترو 2 برند نایکی« Air Jordan Retro II»نسخه« The Way I Am»
قیمت 3500 دلار (حدود سیزده میلیون تومان)
اِسلیم شِیدی یا همان اِمینم خواننده مطرح موسیقی هیپ هاپ به کتانی های نایکی بویژه نسخه ایر جوردن علاقه بسیاری دارد. او همیشه گفته است که با مدل های مختلف کتانی های ایر جردن بزرگ شده است، به همین مناسبت در سال 2008 با همکاری نایکی این نسخه ویژه از ایر جردن را تولید کرد که بخش هایی از ترانه معروف او« The Way I Am»بر روی آنها نقش بسته است. تنها 313 نمونه از این کتانی ها تولید شده است که این رقم اشاره ظریفی به پیش شماره زادگاه امینم یعنی شهر دیترویت دارد. این کتانی ها خیلی نایاب نیست اما باید برای خرید آن 3500 دلار بپردازید.
کتانی ای ساق بلند کریستال برند کریستین لوبوتان« Christian Louboutin Crystal»
قیمت 4000 تا 5000 هزار دلار (چهارده تا هجده میلیون تومان)
کریستین لوبوتان طراح کفش فرانسوی سال هاست که جذاب ترین و لوکس ترین کفش های مردانه و زنانه را تولید می کند. با اینکه این برند بیشتر به دلیل کفش های مجلسی پاشنه بلند خود شناخته می شود، اما عرضه کتانی لوکس از این برند نیز اتفاق عجیبی نیست. لوکس بودن بیش از حد برگ برنده این برند فرانسوی است. کتانی های زیبای این برند با کریستال های سوارووسکی پوشیده شده است که آنها را بیشتر به یک اثر هنری نزدیک کرده است.
کتانی کروم هارتس ژئو برند ریک اُونز« Rick Owens Chrome Hearts Geo »
قیمت 5000 دلار (حدود هجده میلیون تومان)
ریک اونز طراح لباس و کفش آمریکایی بیش از بیست سال است که بهترین و خاص ترین ها را در دنیای مد و لباس و بویژه دنیای کتانی طراحی و تولید می کند. در حالی که نسخه‎های معمولی این کتانی ها 1000 تا 3000 دلار به فروش می رسد، این کتانی ویژه با همکاری برند« Chrome Hearts»که بروزرسانی همان کتانی ها است و صد البته لوکس تر است 5000 دلار قیمت گذاری شده است.
کتانی ایر جردن 5 رترو نسخه« T23 Tokyo»
قیمت 5000 دلار (حدود هجده میلیون تومان)
این کتانی های زیبای زرد و مشکی به مناسبت مسابقات بسکتبال توکیو 23 در سال 2011 طراحی و تولید شده است. این کتانی ها به شدت مورد علاقه مجموعه‎داران غربی است زیرا تعداد بسیار محدودی از آنها بیرون از ژاپن یافت می شود. هیچ نمونه ای از این کفش تقریبا برای فروش یافت نمی شود اگر هم بتوانید مدلی را پیدا کنید احتمالا اندازه پای شما نخواهد بود.
کتانی های دانکس برند نایکی« Gold Nike Dunks»
قیمت 6000 دلار (حدود بیست و دو میلیون دلار)
سال 2015 مصادف است با سی امین سالگرد تولید کتانی های دانکس برند نایکی. این کتانی یکی از نمادین ترین کتانی های برند نایکی است. به همین مناسبت هنرمند خلاق کِنت کورتنی «Kenneth Courtney» پنج جفت از این کتانی ها را در طلای 24 عیار فرو کرده است. همه این پنج جفت سایز 44 بوده و بسیار نایاب هستند. 6000 هزار دلار قیمت چند سال پیش این کتانی است و حتما این روزها قیمت بیش از اینها خواهد بود.
کتانی ایر یی زی 2 نسخه اکتبر سرخ« Air Yeezy II Red October»
قیمت 6000 تا 12000 دلار (حدود بیست و دو تا چهل و چهار میلیون تومان)
اینکه طرفدار کانیه وست باشید یا به طور کل از شخصیت و سبک لباس پوشیدن او متنفر باشید در این حقیقت که سلیقه او در انتخاب کتانی و در این مورد خاص مشارکت در طراحی کتانی بسیار منحصربفرد است خللی وارد نمی کند. کتانی های نسخه «اکتبر سرخ» او اینقدر زیبا و خواستنی بود که تمامی آنها در عرض یازده دقیقه به طور کامل به فروش رسید. اگر نسخه ای از این کتانی پیدا شود احتمالا با قیمت های نجومی در سایت «eBay» خواهد بود که پیش از این هم پیشنهاد 16 میلیون دلاری در رابطه با این کتانی ها گزارش شده است. قابل توجه علاقه مندان به این کتانی‎ها، خوشبختانه نسخه های شبیه و البته تقلبی این کتانی در این سایت فرآوان بوده و با قیمت 200 تا 500 دلار قابل تهیه است.
کتانی ایر جردن 11 نسخه بلک اوت« Air Jordan XI Blackout»
قیمت 11000 دلار (حدود چهل میلیون تومان)
اگر توجه کرده باشید کتانی‎بازها هر کتانی با نام مایکل جردن را به سرعت خریداری می کنند و قیمت در این مساله خیلی اهمیت ندارد. فروش کتانی های زیبا و منحصربفرد ایر جردن اینقدر بالاست که مایکل جردن و چند نسل بعد از او هم به راحتی از آنها کسب درآمد خواهند کرد.
ایر جردن 4 نسخه آندفیتد« Undefeated Air Jordan4 »
قیمت 15000 دلار(پنجاه و چهار میلیون تومان)
این نسخه از کتانی های ایرجوردن اولین همکاری با برند «UNDFTD» و اولین طراحی مشترک در سری کتانی های ایرجردن محسوب می شود. این کتانی از منظر منتقدین دنیای کتانی یکی از بهترین کتانی های ایر جردن و البته دنیای کتانی محسوب می شود. این کتانی ها در سال 2005 به بازار عرضه و تنها 79 نسخه از آن تولید شده است که همین مساله قیمت آن را به طرز سرسام آوری بالا می برد. در سال 2014 یک نسخه از این کتانی ها به قیمت 15 هزار دلار به فروش رسید.
کتانی ایر مگ نایکی« Nike Air Mag»37500
37500دلار (یکصد و سی و پنج میلیون تومان)
این کتانی های الهام گرفته شده از فیلم «بازگشت به آینده » از محبوب ترین کتانی های حال حاضر دنیای کتانی است. از این کتانی ها تنها 1510 نسخه تولید شده است. با وجود اینکه ظاهر ایر مگ نایکی با کتانی های اصلی شخصیت مایکل جی فاکس «Michael J. Fox» یعنی مارتی مک فلای «Marty McFly» کمی متفاوت است با این حال طرفداران این فیلم در مدت زمان کوتاهی تمامی این کتانی ها را خریداری کردند. درآمد حاصل از فروش این کتانی ها نیز به بنیاد مایکل جی فاکس ویژه تحقیقات در رابطه با بیماری پارکینسون اهدا شده است. این کتانی ها به صورت آنلاین با قیمتی در حدود 2000 تا 9000 دلار به فروش رسیده است،اما تاینی تمپا« Tinie Tempah»خواننده هیپ هاپ انگلیسی یک نسخه از این کتانی‎ها را در سال 2011 به قیمت 37 هزار و500دلار خریداری کرد.
کتانی ایر جردن اوو دریک« Drake’s Air Jordan OVO »
قیمت 20 هزار تا 100 هزار دلار (هفتاد و دو تا سیصد و شصت میلیون تومان)
کتانی های ایر جردن اوو نسخه‎های 10 و 12 از محبوب‎ترین و گران‎ترین کتانی های این سری از محصولات ایر جردن است. ایر جردن اوو 10 که چند سال پیش به دریک خواننده هیپ هاپ کانادایی هدیه شد و او این کتانی ها را به یکی از طرفدارانش هدیه کرد.این کتانی‎ها بعدها به قیمت 20 هزار دلار فروخته شد و نسخه 12 این کتانی ها که داستانی مشابه دارد نیز در فروش آنلاین 100 هزار دلار قیمت گذاری شده است.
کتانی ایر فورس وان الماس نشان نایکی« Diamond Air Force1»
قیمت 50 هزار دلار (یکصد و هشتاد میلیون تومان)
بیگ بوی «Big Boi»خواننده گروه دو نفره هیپ هاپ «Outkast» به کتانی و سنگ های قیمتی بسیار علاقه دارد. او نسخه ویژه کتانی های ایر فورس وان خود را که با 11 قیراط الماس تزئین شده را به قیمت 50 هزار دلار خریداری کرده است.
کتانی ایرجردن 1 از جنس نقره« Silver Air Jordan 1»
قیمت 60 هزار دلار (دویست و شانزده میلیون تومان)
این کتانی های زیبا در دسته محصولات پوشیدنی جای نمی گیرد و بیشتر یک شی تزئینی مخصوص دکوراسیون خانه است. البته اگر کسی بخواهد این کتانی‎ها را به پا کند مشکلی نیست فقط باید با وزن چهار و نیم کیلویی آنها کنار بیاید زیرا این نسخه از ایر جردن از نقره استرلینگ ساخته شده است. از این کتانی ها تنها ده نسخه تولید شده و اولین نسخه آن نیز به خود مایکل جردن هدیه شده است.
کتانی ایر جردن نسخه فلو گیم« Flu Game»
قیمت 104 هزار دلار (سیصد و هفتاد و پنج میلیون تومان)

عنوان «Flu Game» این کتانی به مسابقه بسکتبال افسانه ای سال 1997 میان شیکاگو بولز و یوتا جاز باز می گردد و به نوعی یک داستان فولکلور ورزشی است. پیش از این مسابقه حساس حدس و گمان بر این بود که مایکل جردن به دلیل مسمویت غذایی یا چیزی شبیه به آنفلوانزا به بازی پنجم نخواهد رسید، اما جردن با وجود مریضی در بازی حاضر شد و با تمام مشکلات جسمانی که داشت توانست 38 امتیاز برای شیکاگو بولز کسب کند و در نهایت آنها مسابقه را به نفع خود به پایان بردند. البته آنها بازی ششم را نیز بردند و در آن سال قهرمان شدند. کتانی هایی که جردن در آن بازی به پا داشت دو سال بعد به قیمت 104 هزار دلار به فروش رسید.

 
بالا پایین