Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

طرز تهیه ژله، طرز تهیه ژله شکستنی، انواع ژله

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı دسر و مربا
Konu Başlığı طرز تهیه ژله، طرز تهیه ژله شکستنی، انواع ژله
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

در این پست از سایت آکاایران به شما طریقه ی درست کردن ژله را آموزش میدهیم ، امیدواریم که مورد توجه شما قرار گیرد.به نقل از آکاایران : ژله یکی از معروف ترین دسرهاست که تهیه ی آن وقت زیادی نمی گیرد و با کمی خلاقیت می توان ژله های بسیار زیبایی تهیه کرد و از میهمانان پذیرایی کرد. با ما همراه باشید تا طرز تهیه این دسر خوشمزه را به شما آموزش دهیم. دسرهای مختلفی می توان با ژله و ژلاتین های رنگی درست کرد و این کار فقط خلاقیت و حوصله می خواهد و نه چیز دیگری. در اینجا با چند تکه ژله رنگی، دسری با مدل شیشه شکسته درست می کنیم:
انواع ژله,طرز تهیه ژله تزریقی,طرز تهیه انواع ژله,طرز تهیه ژله رولی,طرز تهیه ژله بستنی,طرز تهیه ژله خرده شیشه,طرز تهیه ژله رنگین کمان,ژله شکستنی,طرز تهیه ژله با شیر,طرز تهیه ژله شکستنیطرز تهیه ژله تزریقی
مواد لازم برای تهیه ژله شکستنی :4 ظرف= مربعی کوچک4 طعم مختلف= از ژله به 4 رنگ1 قوطی= شیر شیرین شده غلیظ2 بسته= ژلاتین غیر طعم دار
طرز تهیه ژله بستنی
طرز تهیه ژله شکستنی :*. برای هر طعم، هر بسته پودر ژله را در یک فنجان آب داغ حل کنید. سپس آن را در ظرفی بریزید و بگذارید سرد شود. یک شب بماند بهتر است. یا اینکه حداقل 3 ساعت در یخچال بگذارید تا سرد شود و ببندد.فقط یک فنجان آب به هر بسته پودر ژله اضافه کنید.دستورالعمل روی بسته پودر ژله مبنی بر ریختن دو فنجان آب را فراموش کنید. فقط 1 فنجان آب بریزید تا ژله های شما کاملاً سفت باشند و بتوانید آنها را به خوبی به شکل مکعب برش بزنید. *. بعد از سرد شدن و بستن هر چهار طعم، آنها را به شکل مکعب های هم اندازه برش بزنید.*. با دقت این مکعب های رنگی را در ظرف دیگری مخلوط کنید تا رنگین کمانی از ژله ها درست شود. *. در کاسه ای جداگانه، 2 بسته ژلاتین را داخل نیم فنجان آب سرد بریزید. وقتی ژلاتین عمل آمد، یک و نیم فنجان آب جوش داخلش بریزید و آن را حل کنید. حالا شیر غلیظ را اضافه کنید. خوب هم بزنید و بگذارید سرد شود. حالا این مخلوط سرد شده را روی ژله ها بریزید و بگذارید شب بماند تا سرد شود و ببندد.
طرز تهیه ژله خرده شیشه
*. حالا زمان آن رسیده که این مخلوط سفت شده را به هر شکلی که دوست دارید برش بزنید و سرو کنید. *. امیدواریم با تهیه این دسر خوشمزه، لذت کافی را برده و لحظات خوشی را در کنار خانواده سپری کنید. خواص ژله :*. خواص ژله را بر اساس علم تغذیه در این بخش می خوانید که در رابطه با خواص ژله برای استخوان سازی و رشد کودکان در کنار رابطه ی ژله با چاقی اطلاعاتی مفید در اختیار شما قرار خواهد داد. ژله از ماده ای به نام ژلاتین تهیه می شود که این ماده حاوی پروتئین است و مصرف این ماده غذایی حاوی پروتئین و آمینواسید نقش موثری در استخوان سازی و رشد دارد.
 
بالا پایین