Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

گرفتن عکسهایی خیره کننده از نوزادان

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مسائل کودکان
Konu Başlığı گرفتن عکسهایی خیره کننده از نوزادان
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

نکاتی برای عکاسی از کودک

از نظر آماری کودکان محبوب ترین سوژه عکاسی در تمام دنیا هستند. آنها جذاب هستند. به همین دلیل عکاس هنگام عکاسی از کودکان احساس راحتی می کند و خلاصه سوژه فوق العاده ای برای عکاسی هستند. فقط باید هنگام عکاسی از کودکان صبور بود و البته باید مهارت هایی را هم کسب کرد. تا بتوان عکس های خوبی گرفت.از آنجایی که کودکان به سرعت رشد می کنند، حال زمان آن است که دوربین عکاسی خود را بردارید و از لحظات کودکی فرزندتان عکس بگیرید. عکاسی از کودک

با رعایت نکاتی که در زیر برایتان آورده ایم، شما هم می توانید بهترین عکس ها را از کودکتان به یادگاری بگذارید.هنگام عکس گرفتن بنشینید
شما از کودکتان بسیار بلندتر هستید. از آنجا که بهترین عکس های کودکان از زاویه دید هم سطح با خودشان است، بهتر است ارتفاع خود را کم کنید سپس از او عکس بگیرید.

بر چشم ها تمرکز کنید
بهترین عکس های گرفته شده از انسان ها و حیوانات یک نقطه اشتراک داشتند: تمرکز بر چشم ها. اگر عکسی جذاب می خواهید، تمرکز را بر چشم های کودکتان بگذارید.

بگذارید خودش باشد
هدف از عکس گرفتن ثبت شخصیت کودکتان در لحظه است، بنابراین به کودکتان اجازه دهید تا خودش باشد. بهترین عکس هایی که من از کودکان گرفته ام زمانی بوده که آنها مشغول بازی های مورد علاقه خود بوده اند. سعی کنید توجه او را به خود جلب نکنید تا عکس هایتان حالت طبیعی تری به خود بگیرد.

عکاسی از کودک



از آوردن نور شدید در عکس خودداری کنید
این قانون برای تمام عکس هایی که با دوربین دیجیتال گرفته می شود، صدق می کند. بهتر است عکسی که از کودکتان می گیرید کاملا یا در سایه یا در آفتاب باشد. اگر ترکیبی از هر دو باشد، عکس خوب گرفتن سخت خواهد شد.

از فلش استفاده کنید
اگر می خواهید چیزی را واضح تر در عکس نشان دهید، حتی در روز هم از فلش استفاده کنید. نور فلاش سایه ها، به عنوان مثال سایه های دور چشم و بینی، را از بین می برد.

به پس زمینه توجه کنید
به پس زمینه عکس توجه کنید. سعی کنید پس زمینه های خنثی انتخاب کنید تا تمرکز بیننده را به خود جلب نکند. شما می خواهید کودکتان در عکس بدرخشد، نه پس زمینه آن.

زاویه های گوناگون را انتخاب کنید
بیشتر ما عادت کردیم از زاویه رو به رو عکس بگیریم. بهتر است زاویه های دیگر را نیز امتحان کنید. به عنوان مثال پشت یا کنار کودکتان بایستید و از او عکس بگیرید.

حرکات او را محدود کنید
اگر فرزندتان خیلی کوچک است، او را روی تاب قرار دهید. در این صورت حرکات او قابل پیش بینی است (جلو و عقب) و شما می توانید بهترین زاویه را برای عکس گرفتن از او انتخاب کنید.

هنرمندی یک مادر در عکاسی از نوزادش

گرفتن عکسهایی

خیره کننده از نوزادان





http://nazak.ir/3223/هنرمندی-یک-مادر-در-عکاسی-از-نوزادش.htmlعکاسی از نوزاد برای پدر و مادرانی که از به دنیا آمدن فرزندشان شوق زیادی دارند دوست دارند به دنیا آمدن فرزندشان را جشن بگیرند، Alicia Gould عکاس اهل New-Jersey هم از این قاعده مستثنا نیست. او هم بسیار مشتاق جشن گرفتن است و همان قدر هم عاشق عکاسی و گرفتن عکسهای دلنشین از نوزادها. او از نوزادهایش از همان ابتدای تولد تا دو هفتگی شان در هر کجا و در حالت های مختلف عکس گرفته و یک آلبوم از بزرگ شدنشان تهیه کرده است.
عکاسی از نوزادان

گولد ۳۲ ساله معمولاً از خواب این مدل های کوچولو به عنوان فرصت خوبی برای عکاسی استفاده می کند و در حالتی که حرکتی ندارند و آرام در جای خود هستند عکاسی می کند. تخصص پیدا کردن در عکاسی از نوزادان به مهارت احتیاج دارد و استعداد Gould در انجام این کار عکسهای بسیار زیبایی به دنبال داشته است.
عکاسی از نوزادان
ابتدا باید با والدین نوزاد صحبت کنید، به آنها اطمینان خاطر دهید چرا که ممکن است استرس داشته باشند و احساس نا امنی بکنند. و سپس اهمیت مراقبت و برخورد صحیح با نوزاد است و همیچنین در زمان غذا دادن و عوض کردن پوشک بچه باید صبور بود. عکاسی از نوزادان

Gould در مصاحبه ای در مورد عکاسی از سوژه های کوچکش می گوید: «هدف اصلی من ثبت لحظه است، هم ثبت فیزیکی و هم احساسی. من می خواهم مادر نوزاد بعد از ۱۰ سال به عکسها نگاه کند و عشق دلگرمی خودش را برای فرزندش احساس کند، بتواند عطر فرزندش را حس کند، کوچک بودن انگشتان دست و پای نوزادش را ببیند.» بعد از جمع کردن اولین سری از این عکسها Gould گفت: «یادم میاد ۵ سال پیش اولین باری بود که از نوزادان عکس میگرفتم و چه احساس خوبی داشتم.» معمولاً عکاسی از نوزادان حدود سه روزه نزدیک به سه ساعت زمان می برد. «عکاسی از نوزادان در عین حال جزء ترسناکترین عکاسی ها هم هست.» او ادامه می دهد: «من به خانه مشتریانم می رفتم و هیچوقت نمی دانستم که باید انتظار چه چیزی را داشته باشم، همه بچه هایی که می دیدم با هم متفاوت بودند. بعضی از بچه ها به سادگی بیدار می شدند و بعضی دیگر حتی اگر تلاش می کردید بیدار نمی شدند.» عکاسی از نوزادان

هدف Gould این بود که والدین کودک بتوانند این عکسها را شاید ۱۰ سال بعد نگاه کنند و علاقه و شوقی که برای نوزادشان داشتند را حس کنند. او که معمولاً عکسهای پرتره می گیرد در مواردی خاص و با درخواست والدین عکسهای متفاوت دیگری هم گرفته است، در جایی می گوید: «یکبار یکی از والدین از من خواست که عکسی از بچه شان در درون یک تخم مرغ بزرگ بگیرم چون در Easter به دنیا آمده بود.»نشریه اینترنی زندگی کودکانمطالب مشابه :

عكاسی از كودكان




عکس نوزادان سری اول




نکاتی برای عکاسی از کودک





FacebookTwitterGoogle+اشتراک گذاری


۲ام مرداد, ۱۳۹۴ | کلمات کلیدی: آتلیه بارداری, آتلیه عکاسی, آتلیه عکاسی در اصفهان, آتلیه نوزاد, آتلیه های عکاسی تهران, آتلیه های عکاسی نوزاد, آتلیه کودک, آموزش عکاسی از نوزاد, عکاسی, عکاسی از نوزاد, عکاسی از نوزادان, عکاسی از کودکان, عکس نوزاد خوردنی, عکس های زیبای نوزاد, عکس های زیبای کودک, نوزاد, چطور از نوزاد عکاسی کنیم, کودک, گرفتن عکسهایی خیره کننده از نوزادان | بخش: عکس و عکاسی


عکس نوزادان سری اول









عکاسی از نوزاد











 
بالا پایین