Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

خرید و فروش مسکن ویژه تهران ممنوع است

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار اقتصادی
Konu Başlığı خرید و فروش مسکن ویژه تهران ممنوع است
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :




فریبرز واحدی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: مسکن ویژه تهران با هدف کنترل قیمت مسکن بویژه برای اقشار کم درآمد و یا خانواده هایی که امکان خروج از تهران برای حضور در طرح مسکن مهر را ندارند، ساخته می شود.



تاریخ انتشار : 5 اردیبهشت 1392

بازدید : 3,125 نفر

'فریبرز واحدی هدف گذاری در سایت تهرانسر را ساخت 4 هزار واحد عنوان کرد و افزود: از نیمه دوم سال 89 تهرانسر به عنوان نخستین محله تهران برای اجرای طرح مسکن ویژه انتخاب شد، طراحی و مقدمات و مجوز آن از مراجع ذیصلاح بتدریج اخذ و از ابتدای سال 90 تاکنون مراحل اجرای آن وارد فاز عملیاتی شده است.
شناسایی اراضی در مناطق مختلف تهران برای اجرای طرح مسکن ویژه
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه مسکن ویژه در سایر نقاط تهران نیز پس از بررسی های لازم و تایید و اخذ مجوزهای قانونی در سطحی گسترده تر عملیاتی خواهد شد، اظهار داشت: اراضی مناسب در مناطق مختلف تهران همچون 2، 5، 22، 20 و شرق تهران شناسایی شده است و در صورتی که دولت آن را تکلیف کند، طراحی و ساخت در این مناطق آغاز خواهیم شد.
وی ادامه داد: تاکنون سه هزار نفر در سامانه مسکن ویژه ثبت نام کرده اند که از این تعداد یک هزار و 368 نفر احراز نهایی شدند.
قیمت مسکن ویژه تهران 250 میلیون تومان
واحدی در خصوص قیمت واحدهای مسکن ویژه تهران نیز افزود: برآورد تقریبی از ساخت واحدهای مسکن ویژه تهرانسر حدود 250 میلیون تومان است که متقاضی 130 تا 150 میلیون آن را به صورت آورده و مابقی را در اقساط 12 ساله پرداخت خواهد کرد.
وی افزود: برای پرداخت این میزان چهار قسط 20 میلیون تومانی و برای قسط پنجم نیز 30 درصد قیمت کارشناسی زمین تعریف شده که تا امروز قسط نخست و دوم از یک هزار و 800 متقاضی دارای شرایط دریافت شده که سررسید قسط های سوم و چهارم به ترتیب در خرداد و شهریورماه است.
افزایش قیمت در مسکن ویژه منتفی است
واحدی در ادامه افزایش قیمت در مسکن ویژه تهرانسر را منتفی دانست و گفت: در طرح مسکن ویژه افزایش قیمت نخواهیم داشت ضمن اینکه پیمانکاران متعهد شدند تا مجموع مصالح مورد نیاز برای ساخت و تکمیل آن را تهیه و دپو کنند تا در صورت رشد احتمالی قیمت مصالح، افزایش قیمتی شامل طرح مسکن ویژه تهرانسر نشود.
واحدی تصریح کرد: قیمت واحدهای مسکن ویژه تهرانسر از قیمت روز و واحدهای این منطقه بسیار پایین تر است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران خاطرنشان کرد: در سایت تهرانسر 2 هزار و 700 واحد در حال ساخت است که دارای پیشرفت فیزیکی حدود 22 درصد هستند.
وی زیربنای هر واحد مسکن ویژه تهرانسر را 105 مترمربع خالص و 45 مترمربع ناخالص شامل مشاعات(پارکینگ و انباری)عنوان کرد و افزود: این واحدها در بلوک های کم تراکم و 10 واحدی احداث شده است.
ساخت هر مترمربع مسکن ویژه 540 هزار تومان
مدیرکل راه و شهرسازی استان در خصوص قیمت ساخت واحدهای مسکن ویژه نیز گفت: قیمت ساخت هر مترمربع حدود 540 هزار تومان و هر مترمربع زمین حدود 2 میلیون و 500 هزار تومان است در حالی که قیمت ساخت یک مترمربع در مناطق مختلف تهران بیش از یک میلیون و 500 هزار تومان است.
وی، از امکان بازدیدهای مردمی ویژه ثبت نام کنندگان مسکن تهرانسر در هر پنجشنبه خبر داد و گفت: مردم می توانند از نزدیک از روند ساخت این طرح بازدید به عمل آورند.
به گفته وی، انتقال سند مسکن ویژه تهرانسر در پایان اقساط بلامانع است.
احداث 403 هزار واحد در طرح مسکن مهر استان تهران
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه در طرح مسکن مهر استان تهران ساخت 403 هزار واحد هدف گذاری شده است، گفت: در سال گذشته 93 هزار واحد از این میزان به پایان رسیده که با افتتاح هایی که پیش از این صورت گرفته، تاکنون 148 هزار واحد از طرح مسکن مهر استان تهران تحویل متقاضیان شده است.
واحدی افزود: پیش بینی شده تا پایان شهریور ماه سال جاری تمام واحدهای مسکن مهر مربوط به شهرهای بالای 25 هزار نفر استان تهران را تحویل دهیم ضمن اینکه بیش از 50 هزار واحد نیز تا پایان سال گذشته تحویل شده است.
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در سال جاری تمام تعهدات دولت در بخش مسکن مهر استان تهران عملی خواهد شد، اظهار داشت: هم اکنون واحدهایی در رباط کریم، دماوند، صفادشت، واوان، پاکدشت و ری آماده تحویل به متقاضیان هستند.'
 
بالا پایین