Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

یاهو بزرگترین حجم اطلاعات جهان را جمع‌آوری کرد

اطلاعات موضوع

Kategori Adı امنیت در اینترنت
Konu Başlığı یاهو بزرگترین حجم اطلاعات جهان را جمع‌آوری کرد
نویسنده موضوع Ertebatat
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Ertebatat

Ertebatat

کـاربـر ویــژه
تاریخ ثبت‌نام
Oct 27, 2014
ارسالی‌ها
598
پسندها
202
امتیازها
0

اعتبار :

یاهو بزرگترین حجم اطلاعات جهان را جمع‌آوری کرد
سیستم یادگیری ماشینی از اپلیکیشن‌های کاربردی گرفته تا خودروهای خودران مورد استفاده قرار می‌گیرد و حتی برای تشخیص تصاویر و موتورهای تشخیص هویت آنلاین هم به کار گرفته می‌شود.

به گزارش موبنا، شرکت یاهو به منظور استفاده هرچه بهتر از سیستم‌های یادگیری ماشینی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد بزرگترین مجموعه داده‌ها در جهان را جمع‌آوری کرده است دانشمندان علوم یادگیری ماشینی بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

این داده‌ها مجموعه‌ای از اطلاعات مربوط به کاربران ناشناخته است که در بخش‌های Yahoo News و Yahoo Sport فعالیت کرده‌اند.

شرکت یاهو اعلام کرد در این اقدام بیش از ۱۱۰ میلیارد فایل اطلاعاتی مربوط به اتفاقات مختلف را گردآوری کرده است که به عبارت دیگر می‌توان گفت ۱۱۰ میلیارد رکورد اطلاعاتی بر اساس کلیک کاربران روی اخبار یا اقدامات مشابه جمع‌آوری شده‌اند.

حجم این میزان اطلاعات در مجموع ۱۳٫۵ ترابایت محاسبه شده است که البته یاهو با فشرده سازی آن را به ۱٫۵ ترابایت تغییر داده است. این رقم نسبت به حجم داده‌هایی که یاهو پیش از این جمع‌آوری کرده بود ۱۰ برابر بیشتر است.

شرکت یاهو در بیانیه خود توضیح داد: «داده‌ها مایع حیات برای سیستم‌های یادگیری ماشینی محسوب می‌شوند. دسترسی به حجم گسترده اطلاعات به دانشمندان این امکان را می‌دهد تا بتوانند به صورت دقیق‌تر در این زمینه مطالعه کنند و خدمات بهتر و کارآمدتری را ارایه دهند».

نصب سانترال پاناسونیک
 
بالا پایین