Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Galaxy Note 5 سامسونگ دو سیم‌کارته شد

اطلاعات موضوع

Kategori Adı امنیت در اینترنت
Konu Başlığı Galaxy Note 5 سامسونگ دو سیم‌کارته شد
نویسنده موضوع Ertebatat
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Ertebatat

Ertebatat

کـاربـر ویــژه
تاریخ ثبت‌نام
Oct 27, 2014
ارسالی‌ها
598
پسندها
202
امتیازها
0

اعتبار :



شرکت سامسونگ در نظر دارد گوشی هوشمند پیشرفته و پرقدرت خود موسوم به Galaxy Note 5 را با قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت وارد بازار هند کند.

به گزارش موبنا، مدل ۳۲ گیگابایتی این گوشی هوشمند با قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت ۵۱ هزار روپیه معادل ۷۶۰ دلار قیمت گذاری شده و مدل ۶۴ گیگابایتی آن نیز با قیمت ۵۷ هزار روپیه معادل ۸۴۵ دلار به دست کاربران می‌رسد.

«مانو شارما» مدیر بازاریابی سامسونگ در هند گفت: «در بخش گوشی‌های هوشمند پیشرفته، ما شاهد درخواست قابل ملاحظه کاربران برای خرید گوشی‌های دو سیم کارته هستیم و به همین دلیل قصد داریم به نیاز کاربران پاسخ دهیم. کاربران می‌خواهند یک دستگاه پیشرفته در اختیار داشته باشند که بتوانند به صورت همزمان دو سیم کارت خود را در آن جا دهند. ما این نیاز را برای آنها پاسخ می‌گوییم».

شرکت کره‌ای سامسونگ پیش‌بینی کرده است که در آینده نزدیک مدل‌های دو سیم کارته از دیگر گوشی‌های پرقدرت خود را هم روانه بازار کند که از جمله آنها می‌توان به Galaxy S6 و Galaxy S6 edge+ اشاره کرد.

شرکت سامسونگ پیش‌بینی کرده است که با عرضه گوشی‌های پرقدرت دو سیم کارته در بازارهای نوظهور می‌تواند تعداد بیشتری از کاربران را به سمت خود بکشاند.

سانترال پاناسونیک
 
بالا پایین