Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

خانه لیندسی لوهان در لوس آنجلس

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı بخش مهندسی معماری
Konu Başlığı خانه لیندسی لوهان در لوس آنجلس
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

لیندسی لوهان یك بازیگر با استعداد است. او در شهر نیویورك به دنیا آمده است و فعالیت خود را در دنیای هنر از سه سالگی آغاز كرده است. او در بیش از 60 تبلیغ تلویزیونی بازی كرده است و برای بازی در فیلم‌های حقه والدین، جمعه عجیب و غریب، و دختران خسیس به شهرت رسید.



او اخیرا به خانه‌ای در منطقه ساحلی در ونیس در لوس‌آنجلس نقل مكان كرده است. اگرچه این مكان فقط یك اقامتگاه موقت برای اوست اما ویژگی‌های بسیار جذابی دارد.


این ملك 1000 متر مربع مساحت دارد و دارای سه طبقه، 4 اتاق‌خواب، 3 حمام، یك سوئیت بزرگ، یك بالكن، و یك تراس در پشت بام است.




بیایید ازاتاق نشیمن شروع كنیم. این اتاق بسیار بزرگ و گرم است و دارای وسایل بسیار زیبایی است:‌ یك قالیچه پرزدار سفید، یك كاناپه سفید، دو صندلی به شدت راحت، و یك میز شیشه‌ای با پایه‌های فلزی.


این قسمت خانه كه ارتفاعش به اندازه سه طبقه خانه است دارای پنجره‌های سرتاسری است كه باعث ورود نور طبیعی به خانه می‌شود. یك‌سوم دیوار از سنگ‌های مرمر سیاه پوشیده شده است و در مركز آن یك شومینه زیبا قرار دارد. درهای شیشه‌ای رو به تراس بزرگ باز می‌شوند. دیوار دیگر این فضا با تابلوهای نقاشی بزرگ رنگی پوشیده شده است كه به این اتاق ظاهری قدرتمند و شاد می‌دهد.


آشپزخانه بسیار بزرگ و مجهز است. كنتراست میان كفپوش‌ هاي مرمری به رنگ كرم با مبلمان چوبی به رنگ قهوه‌ای تیره و یخچال و اجاق گاز فلزی بسیار جذاب و زیباست.


تمام اجزای این خانه لوكس و مجلل هستند. اتاق‌خواب اصلی حسی گرم‌تر از دیگر اتاق‌های این خانه دارد. همان طرح موجود در اتاق نشیمن یعنی دیوارهای مرمری سیاه رنگ با شومینه‌ای در وسط آن را در این فضا نیز می‌بینیم. در وسط این اتاق یكتخت‌خواب بزرگ قرار دارد و در نزدیكی آن یك قالیچه پرزدار سفیدرنگ وجود دارد. و بالكن درون این اتاق منظره فوق‌العاده زیبایی دارد.


بگذارید نگاهی هم به حمام اصلی بكنیم. كفپوش‌های مرمری سفیدرنگ با وان زیبا فضای جذاب و آرامش‌بخشی را ایجاد كرده‌اند. چند قفسه چوبی با چندین شمع این فضا را كامل كرده‌اند. لیندسی لوهان ماهانه 7000 دلار بابت اجاره اینخانه لوكس می‌پردازد.
 
بالا پایین