Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

سرقت از بانک با کلت پلاستیکی در بوشهر

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار استانها
Konu Başlığı سرقت از بانک با کلت پلاستیکی در بوشهر
نویسنده موضوع پــــــــــرستو
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan پــــــــــرستو

پــــــــــرستو

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
824
پسندها
1,491
امتیازها
93
محل سکونت
شیراز
تخصص
ضــــد حال زدن , رک گویی
دل نوشته
قلــبها دریچه نفوذند انکــس که صادقانه نفوذ کند پایدارترین مهمان دل استـ
مدل گوشی
سیم کارت

اعتبار :


[h=1][/h] فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: مرد سارقی که با تهدید اسلحه پلاستیکی مقادیر زیادی وجه نقد از بانک ملی شعبه خیابان حافظ بوشهر سرقت کرده و متواری شده بود با عملیات ویژه پلیسی کمتر از یک ساعت شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرآنلاین، سردار عباس زاده در تشریح این حادثه اظهار داشت: صبح امروز در حالی که کارکنان و رییس بانک ملی شعبه حافظ بوشهر تازه به محل کار خود رسیده بودند فردی با سر و صورت پوشیده وارد بانک شد. وی سپس با اسلحه پلاستیکی که در دست داشته کارکنان شعبه را تهدید و مبلغ زیادی از وجه نقد موجود را از آنها گرفته و متواری شد.
سردار عباس زاده اظهار داشت: بلافاصله تیم عملیات پلیس و گشت کلانتری 11 بوشهر به محل حادثه رفته و به تعقیب سارق می پردازند.
وی بیان کرد: نهایتاً سارق در مسافرخانه ای که قصد خروج از آنجا را داشت با هوشیاری یکی از افسران پلیس شناسایی و دستگیر می شود. همچنین با انتقال سارق به بانک و شناسایی توسط کارکنان، به سرقت اعتراف می کند.
به گفته وی، مقدار 17 میلیون و 200 هزار تومان وجه نقد سرقتی، اسلحه پلاستیکی و نقاب به کار رفته در این حادثه از سارق کشف شد.
این مقام ارشد انتظامی به نوشته خلیج فارس، با اظهار تأسف شدید از عدم رعایت نکات ایمنی به وسیله بانک ها خاطرنشان کرد: متأسفانه دوربین مداربسته بانک موردنظر از کار افتاده بود و با وجود توصیه های قبلی پلیس، تاکنون نسبت به بهسازی دوربین توجهی نداشته است.
وی گفت: بانک ها و بنگاه های اقتصادی امانت دار اموال و سرمایه مردم هستند و می بایست در رعایت نکات ایمنی توجه داشته باشند.
 
بالا پایین