Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

درد پا در کودکان را جدی بگیرید

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مسائل کودکان
Konu Başlığı درد پا در کودکان را جدی بگیرید
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

متخصصان اطفال به والدین هشدار می‌دهند که پا درد را در کودکان خود جدی بگیرند.
به گزارش ایسنا، پزشکان به والدین توصیه می‌کنند که درد پای کودکان خود را تنها نشانه‌ای از رشد استخوان‌ها قلمداد نکنند و آن را هشداری برای ابتلا به بیماری‌های استخوانی و یا خطر بروز مشکلات مرتبط با زانو در آینده در نظر بگیرند.
پزشکان معتقدند گاهی اوقات درد پا از سن سه سالگی به بعد در کودک و اغلب به هنگام شب بروز می‌کند که اغلب والدین آن را درد ناشی از رشد استخوان‌بندی پاها به حساب می‌آورند اما توجه به این نکته ضروری است که این وضعیت نباید برای مدت زمان طولانی مورد غفلت قرار گیرد زیرا می‌تواند زنگ خطری برای ابتلای کودک به التهابات مفصلی در آینده باشد.
به گفته پزشکان، آرتریت روماتوئید اطفال (JVA) از جمله بیماری‌هایی است که در سنین پایین در میان کودکان شایع است و چندین مفصل را درگیر می‌کند. این بیماری باعث می‌شود مفاصل دچار التهاب و درد شوند هرچند علت دقیق این عارضه هنوز مشخص نیست.
به گزارش ایسنا به نقل از خلیج تایمز، برخی از متخصصان براین‌باورند که در بدنِ تعدادی از کودکان ژن‌هایی وجود دارند که آنان را در برابر ابتلا به این بیماری آسیب‌پذیر می‌سازند. همچنین سبک زندگی بی‌تحرک، چاقی و رژیم غذایی ناسالم روند از بین رفتن مفاصل را تسریع‌ می‌کند.




 
بالا پایین