Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

چشم خود را با این ترفندها تمیز کنید

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı بهداشت کار و محیط
Konu Başlığı چشم خود را با این ترفندها تمیز کنید
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، فصل پاییز رسیده است و بادهای زیادی وزیده می شود. بادهای پاییزی پتانسیل آن را دارند که آلودگی های مختلفی را وارد چشم شما کند. این آلودگی ها باعث می شود که دید مختل شده و همچنین در صورت رسیدگی نکردن باعث اسیب دیدگی های مختلف برای چشمان می شود. گر چشم شما آلوده شده است و جسم خارجی وارد آن شده است با ما همراه باشید تا بهترین راهکار خارج کردن آن را مرور کنیم.-
** پیش از هر کاری ابتدا دستان خود را به دقت و چندین بار با صابون و اب گرم بشویید. دست یکی از مواردی است که باعث آلوده شدن چشم می شود پس هنگام تمیز کردن چشم باید دستان تمیزی هم داشته باشید.
** پلک های خود را با دست تکان دهید تا محل دقیق جرم خارجی مشخص شود. این جرم گاهی یک تکه شن کوچک یا حتی موژه است. پس از پیدا کردن محل دقیق دیگر به آن نقطه دست نزدنید تا آلودگی جا به جا نشود.
** استفاده از هر گونه وسیله برای در آوردن جرم خارجی مانند موچین، ناخن دست، گوش پاک کن یا دستمال کاغذی خطرناک بوده و باید از آن ها پرهیز کنید. این وسایل تنها می توانند چشم شما را آلوده تر کنند یا اسیب های بزرگتری به آن وارد خواهند کرد.
** استفاده از قطره های اشک مصنوعی اولین قدم در خارج کردن جسم خارجی است. یک قطره را به دقت در محل آسیب دیده بریزید تا هم جرم خارج شده و هم سطح چشمان کمی ترمیم یابد. البته باید محل دقیق آلودگی را بدانید.
** اگر قطره های اشک مصنوعی در اختیار ندارید یک لیوان شیشه ای را به دقت شسته و ضدعفونی کنید سپس درون آن آب ریخته وبه وسیله لیوان آب را وارد چشمانتان کنید. در صورتی که لیوان پاک نباشد می تواند چشم را آلوده تر کند.
** اگر به لیوان اعتمادی ندارید می توانید از دوش حمام استفاده کنید. دوش های تلفنی در همه خانه های وجود دارد و به راحتی و به کمک آن ها می توانید آب را به سمت چشم پاشیده و آلودگی را خارج کنید. دقت داشته باشید در این حالت باید چشم آسیب دیده باز باشد تا آب به درون آن وارد شود.
 
بالا پایین