Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

صدای من، رمز عبور من!

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı گوشی های موبایل
Konu Başlığı صدای من، رمز عبور من!
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

دسته بندی:
تلفن همراه و تبلت




شرکت گوگل هفته گذشته بالاخره جدیدترین نسخه سیستم‌عامل محبوب اندروید را منتشر کرد و در آن زمان گفته شد که یک روش جدید برای باز کردن قفل گوشی ارائه خواهد شد.


خب به‌نظر می‌رسد حداقل برای برخی از افراد انتظار به پایان رسیده باشد. وبسایت معتبر اندرویدپلیس در گزارشی آورده است که برخی از افراد پس از آپدیت به این نسخه از اندروید، یک ویژگی جدید تحت عنوان Trusted Voice را در منوی تنظیمات بخش Smart Lock مشاهده کرده‌اند.این ابزار به شما اجازه می‌دهد تا با گفتن عبارت”OK Google” قفل گوشی خود را باز کرده و به آن دسترسی پیدا کنید. بنابراین می‌توان این روش را نیز در کنار روش‌های نسبتاً قدیمی Trusted Face، pattern و PIN قرار داد تا گزینه‌های امنیتی بیشتری را در گوشی‌های هوشمند خود در اختیار داشته باشیم.

البته وقتی از روش کلامی استفاده می‌کنید، باید این مطلب را بدانید که همانند ویژگی تشخیص چهره، Trusted Voice نیز از امنیت پائین‌تری نسبت به روش‌های سنتی الگوی نقطه‌ای یا پین‌کد برخوردار است.
اگر هنوز این ویژگی جدید را در گوشی خود مشاهده نمی‌کنید، باید کمی صبر کنید، چراکه این به‌روزرسانی به آهستگی در حال انجام است و اگر خوش‌شانس باشید احتمالاً به‌زودی در گوشی شما نیز ارائه خواهد شد.

 
بالا پایین