Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

دکوراسیونی شیک با طرحها و نقشهای زیبا!(2)

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı بخش مهندسی معماری
Konu Başlığı دکوراسیونی شیک با طرحها و نقشهای زیبا!(2)
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

ما به شما می‌آموزیم که چگونه می‌توان بدون رنگ‌آمیزی، بعضی رنگ‌‌‌‌‌ها را در یك اتاق به كار برد. و چگونه با به کار بردن یك رنگ و طرح مناسب، دکوراسیون اتاق جلوه‌ای خاص بگیرد.


11- رنگ در فرم‌‌‌‌‌های مختلف


رنگ دیوارهای سفید این اتاق به خاطر وجود اثاثیه و مبلمان رنگارنگ با پارچه‌‌‌‌‌های متنوع محو شده است.
دلیل: اگر چه هر كدام از اثاثیه‌‌‌‌‌ها دارای رنگی متفاوت است، به خاطر كار هنری ساده آویزان شده در بالای شومینه همه سایه رنگ‌‌‌‌‌ها را نمایان می‌سازند. طرح روی صندلی راهی مطلوب برای ایجاد یكپارچگی است. كاناپه چرمی و صندلی چوبی كنتراست جذابی ایجاد نموده است.


12- ویژگی و سبك كاغذ دیواری
كاغذ دیواری زیبا در رنگ‌‌‌‌‌های با شكوه این اتاق پذیرایی را به مكانی شگفت‌انگیز تبدیل نموده است.
دلیل: اغلب كاغذ دیواری جدید بر طرح‌‌‌‌‌های قدیمی و كلاسیك برتری دارد. ظرافت كاغذ دیواری از تركیب رنگ‌‌‌‌‌های پاییزی و غنی نشات گرفته است. برای‌ ‌‌‌‌هایلات كردن زیبایی طرح، بقیه مبلمان ساده و بیرنگ انتخاب شده‌اند.


13- تك رنگی حیرت آور

سایه‌‌‌‌‌های سبز رنگ در اثاثیه و پارچه‌‌‌‌‌ها ظاهری شاداب به اتاق خواب بخشیده‌اند.
دلیل: سایه‌‌‌‌‌های این رنگ در یك طرح باعث انسجام می‌باشند. وسایل بیرنگی همچون تختخواب و لامپ سفید، رنگ سبز را از هم باز می‌سازند.


14- تركیب و هماهنگی

از تركیب رنگ‌‌‌‌‌هایی مثل این صندلی كتان شطرنجی و پشتی طرح دار، ابایی نداشته باشید.
دلیل: طرح‌‌‌‌‌ها با هم تركیب یافته‌اند. در غیر اینصورت ظاهری شلوغ و در هم و برهم ایجاد می‌شود. آذین‌بندی‌‌‌‌‌های یكدست روی صندلی كتانی و پشتی سفید از رنگ پشتی طرح دار ایجاد شده‌اند.


15- رنگ روستایی

این اتاق خواب دارای پرده‌‌‌‌‌های سبز مایل به زرد است. پرده‌‌‌‌‌ها به خاطر رنگ پر طراوت خود، مركز توجه این اتاق پذیرایی هستند. پنجره‌‌‌‌‌ها خیلی متقارن هستند، از این رو، رنگ گرم توازن اتاق را برهم نمی‌زند. طرح‌‌‌‌‌های روی پرده ظرافت بدیعی به اتاق بخشیده‌اند.


16- میزان رنگ


گاهی اوقات رنگ‌‌‌‌‌ها با مایه‌های كم به كار می‌روند، همان طور كه به وسیله وسایل و میز این اتاق مشخص می‌باشند.
دلیل: برای ایجاد ظاهری ساده، رنگ‌‌‌‌‌ها به طور ظریف در این اتاق سفید رنگ به كار برده شده‌اند.


17- اهمیت فرش


این فرش جالب كه در این اتاق پذیرایی استفاده شده است، میزانی از رنگ را با خود به همراه دارد. فرش‌‌‌‌‌های طرح‌دار زیبا راهی برای افزودن رنگ به هر اتاقی هستند. و این اتاق هم به وسیله فرش و وسایل پذیرایی دارای جلوه‌ای خاص شده است.


18- نتیجه مطلوب


كوسن‌‌‌‌‌های سبز و آبی راه‌راهی كه استفاده شده‌اند آشپزخانه را به مكانی دنج و راحت تبدیل كرده‌اند. از آنجا كه پنجره‌‌‌‌‌ها در گوشه بدون پرده هستند، این كوسن‌‌‌‌‌ها فضا را تعدیل ساخته‌اند. راه‌راه یا شطرنجی یك طرح كلاسیك می‌باشند كه به مرور زمان دمده نمی‌شوند، به ویژه اگر در قالب‌‌‌‌‌های آرام بخشی به كار گرفته شوند.


19- قهوه‌ای‌‌‌‌‌های غنی


در این اتاق نشیمن دنج همه شیوه‌‌‌‌‌ها با استفاده از پارچه‌‌‌‌‌های جدید، میز قهوه‌ای رنگ و صندلی سنتی تركیب شده‌اند. هر پارچه طرح‌داری در این اتاق جدید است. و در كنتراست با صندلی كتانی كلاسیك می‌باشد. و نیز وسایل آبی و قهوه‌ای رنگ جدید به نظر می‌رسند.


20- وسایل چینی


این كمد چینی آلات سفید رنگ در آشپزخانه یا وسایل آنتیك رنگارنگ پر شده است. گلدان‌‌‌‌‌ها و كاسه‌‌‌‌‌های چینی دارای ظرافت و قشنگی منحصر به فردی هستند. دستمال‌‌‌‌‌های رنگی بالای كمد نیز رنگ را به فضا اضافه نموده‌اند.
 
بالا پایین