بیا تو فروم

شما در حال مشاهده انجمن به صورت مهمان هستید که در این حالت دسترسی های لازم برای استفاده کامل را ندارید. با عضویت رایگان شما قادر به مشارکت در بحث ها , دانلود فایل ها , ارسال مطلب و نظرخواهی و ... خواهید شد. مراحل ثبت نام آسان و سریع می باشد!

مراحل عملی طراحی یک هواپیمای بدون سرنشین

آمار موضوع


0

292

0

sting

مــدیـر بـازنشـسـتـه
عضویت
Jun 26, 2013
ارسال ها
27,723
امتیاز واکنش
5,259
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

امتیاز:

طبق قوانین مسابقه دانشگاه شریف هواپیما باید مشخصات عملکردی زیر را دارا باشد:

. بار قابل حمل درمحل مركز ثقل در بدترین و بهترین شرایط پروازی : 2 الی 5 كیلو گرم (5 کیلوگرم)
2. بار قابل حمل در دور ترین نقطه از مركز ثقل در بدترین و بهترین شرایط پرواز : : 1 الی 3 كیلو گرم(1 کیلوگرم)

3. نوع موتور : دلخواه (پیستونی یا الكتریكی)
4. تعداد موتور : حد اكثر 2 عدد (1 عدد)
5. نوع نصب موتور : دلخواه (داخل یا خارج از بدنه)
6. شعاع عملیات (برد در یك مسیر مستقیم رفت و برگشت در بدترین و بهترین شریط آب و هوایی) : 4 الی 12كیلومتر ( 8 کیلومتر)
7. شعاع محوطه بدون مانع برای نشست و برخاست در شرایطISA+20 : 20 متر
8. دارای عدم محدودیت در برخاست (تحت هر شرایط زمینی + باد با سرعت 10 كیلومتر بر ساعت)
9. دارای عدم محدودیت در نشست (تحت هر شریاط زمینی + باد با سرعت 10 كیلومتر بر ساعت)
10. مداومت پروازی در بدترین و بهترین شرایط پروازی : 30 الی 60 دقیقه ( 30 دقیقه)
11. سرعت كروز در بدترین و بهترین تركیب انتخابی هواپیما 60 الی 120 كیلومتر بر ساعت
12. سقف پرواز عملیاتی از 50 متر الی 3000 متر بالای سطح زمین AGL
13. دارای قابلیت سوخت گیری و تخلیه سوخت اضافی
14. دارای قابلیت بسته بندی و حمل توسط حد اكثر 2 نفر
15. دارای قابلیت مونتاژ با حداكثر 2 نفر با ابزار عادی (Normal Tools)
16. دارای ویژگی بقا پذیری در صورت از دست دادن موتور
17. دارای ویژگی تعمیر پذیری
 

موضوعات مشابه


بالا