Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

انریکه: دوست نداشتم والنسیا را تحقیر کنیم

  • نویسنده موضوع Ops
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار ورزشی
Konu Başlığı انریکه: دوست نداشتم والنسیا را تحقیر کنیم
نویسنده موضوع Ops
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Ops

Ops

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Jan 24, 2014
ارسالی‌ها
10,600
پسندها
3,164
امتیازها
113
محل سکونت
AhWaZ
تخصص
SheYtOni
دل نوشته
:)
بهترین اخلاقم
MehRabOni
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

سرمربی بارسلونا تاکید کرد که تیم او در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و تنها به پیروزی فکر می‌کند. البته او اعتراف کرد که دوست ندارد تیمی را تحقیر کند.
به نقل از رویترز، بارسلونا در دیدار رفت نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا جشنواره گل به راه انداخت و موفق شد والنیسا را با هفت گل از پیش رو بردارد تا صعودش به فینال تقریبا قطعی شده باشد.
طبیعی است که لوئیس انریکه از عملکرد خیره کننده شاگردانش و پیروزی که به دست آورده، بسیار خوشحال باشد. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: از همه نظر بسیار خوشحال هستم. بعد از ماه فشرده ای که پشت سرگذاشتیم دیدن تیم با این همه آمادگی و اعتماد به نفس بسیار خوشحال کننده است. از همه نظر خوب بودیم و توانستیم پیروزی بزرگی را تجربه کنیم.
او ادامه داد: از همه نظر بهتر از حریف بودیم. با این بازی درخشانی که به نمایش گذاشتیم ثابت کردیم که شایسته حضور در فینال هستیم. اجازه ندادیم تا والنسیا روی دروازه ما خطر ایجاد کند. با بازی هجومی که به نمایش گذاشتیم فرصت های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم و در نهایت توانستیم پیروزی پر گلی را به دست آوریم تا با خیال راحت پا به دیدار برگشت بگذاریم. باید به بازیکنان به خاطر این عملکرد خیره کننده تبریک گفت.
سرمربی آبی اناری ها درباره والنسیا گفت: دوست ندارم حریف را در چنین وضعیتی ببینم اما ما تنها خواستیم که روی فوتبال تمرکز کنیم و از بازی که به نمایش می گذاریم لذت بریم. ما تنها به پیروزی فکر می کنیم. باید خود را آماده دیدار برگشت کرد و از بازی خود نهایت لذت را ببریم. بارسلونا تلاش می کند تا علاوه بر کسب نتایج خوب بازیهای زیبا و تماشاگر پسندی را هم به نمایش گذارد.
نیمار ، ستاره برزیلی بارسلونا در این دیدار هم یک ضربه پنالتی را از دست داد. این سومین ضربه پنالتی است که این بازیکن برزیلی نمی تواند آن را تبدیل به گل کند. انریکه در این باره گفت: فوتبال بازی اشتباهات است. نیمار به پیشرفت خود ادامه می دهد. او بازیکن پرتلاش و کلیدی برای بارسلونا به شمار می آید و سهم بسزایی در بازی هجومی ما دارد.
سرمربی بارسلونا در پایان گفت: ما در شرایط خوبی قرار داریم. نسبت به فصل قبل تا الان بازیهای بیشتری را انجام داده ایم و طبیعی است که بعضی از بازیکنان احساس خستگی کنند به همین خاطر این احتمال وجود دارد که در بعضی از بازیها به بعضی از ستاره های خود استراحت دهیم.
 
بالا پایین