Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

کی‌روش: صلاح است از کنار بعضی سوال‌ها با بی‌تفاوتی عبور کنم

  • نویسنده موضوع Ops
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار ورزشی
Konu Başlığı کی‌روش: صلاح است از کنار بعضی سوال‌ها با بی‌تفاوتی عبور کنم
نویسنده موضوع Ops
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Ops

Ops

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Jan 24, 2014
ارسالی‌ها
10,600
پسندها
3,164
امتیازها
113
محل سکونت
AhWaZ
تخصص
SheYtOni
دل نوشته
:)
بهترین اخلاقم
MehRabOni
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره سفرش به قطر گفت: دوست داشتم عملکرد بازیکنان جوانم را در ترکیب تیم امید از نزدیک ببینم.
کارلوس کی‌روش پس ازجلسه با علی کفاشیان درباره حضورش در قطر و تماشای دیدارهای تیم ملی امید ایران در مقدماتی المپیک 2016 گفت: سفر خوبی داشتم. دوست داشتم در آنجا حضور پیدا کنم تا ایده‌های مختلف را با سرمربیان دیگر تیم‌های حاضر در مسابقه‌ها رد و بدل کنم و همچنین دوست داشتم عملکرد بازیکنان جوانم را در تیم امید ببینم.
وی ادامه داد: وظیفه من آنجا هیچ ربطی به رقابت‌های برگزار شده نداشت بلکه مسائلی در ارتباط با توسعه فوتبال در فیفا و afc و نیز رد و بدل کردن ایده‌ها از بعد آموزشی مدنظر بود. در ادامه به اروپا سفر کردم و فوتبال‌های دیگری را از نزدیک دیدم هرچند برخی دیدارهای برگزار شده در قطر را نیز مشاهده کردم.
سرمربی تیم ملی در ادامه با اشاره به اینکه فروردین و خردادماه سال آینده تیم ملی بازی‌هایی را دارد که باید برگزار کند گفت: فعلا بهتر است به باشگاه‌های فوتبال ایران بیشتر پرداخته شود چرا که به خاطر وقفه بلندمدتی که در بازی‌های باشگاهی افتاد باید هم‌اکنون این بازی‌ها مد نظر قرار گیرد و در حال حاضر از سوی باشگاه‌ها "شو"ی بزرگ و سرگرم کننده‌ای وجود دارد که باید به اتمام برسانند و ما نیز پشت پرده کار به صورت حرفه‌ای مسائل را زیر نظر داریم.
در ادامه خبرنگاری به کی‌روش گفت که امیدوار است صحبت‌های امروز سرمربی تیم ملی پایانی بر ممنوع‌المصاحبه بودنش باشد. کی‌روش در پاسخ گفت: در درجه اول بگویم که دلیل اصلی حضورم در فدراسیون، این بود که مراتب تقدیرم را به ریاست فدراسیون ابراز کنم و در جلسه‌ی بسیار کوتاهی که با او داشتم، با او سلام و احوالپرسی داشته باشم. به او گفتم که اصحاب رسانه عزیز اینجا حضور دارند و او به من اجازه داد که سلام و احوالپرسی هم با شما داشته باشم.
در ادامه کی‌روش در واکنش به سوالی درباره شایعه مذاکره‌اش با باشگاه الاهلی مصر و اخباری که در رسانه‌های مصری در این باره مطرح شده بود گفت: سیاست ما مانند قبل این است که در سکوت مسیرمان را ادامه می‌دهیم و با تلاش دوچندان نتیجه کارمان را در مستطیل سبز نشان می‌دهیم. سیاست ما حرف کمتر و دستاورد بیشتر است. صلاح است که از کنار بعضی سوال‌ها با بی‌تفاوتی و سکوت عبور کنیم.
سرمربی تیم ملی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا امکاناتی که مدنظر او بوده فراهم شده یا خیر گفت: باز هم تاکید می‌کنم بهتر است به دلیل وقفه طولانی مدتی که در رقابت‌های لیگ افتاده همگی از بازی‌های لیگ برتر لذت ببریم
 
بالا پایین