Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

اپل به دادگاه عالی آمریکا: پرونده سامسونگ را دوباره بررسی نکنید

اطلاعات موضوع

Kategori Adı امنیت در اینترنت
Konu Başlığı اپل به دادگاه عالی آمریکا: پرونده سامسونگ را دوباره بررسی نکنید
نویسنده موضوع Ertebatat
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Ertebatat

Ertebatat

کـاربـر ویــژه
تاریخ ثبت‌نام
Oct 27, 2014
ارسالی‌ها
598
پسندها
202
امتیازها
0

اعتبار :

چند ماه پس از شکایت سامسونگ علیه اپل در دادگاه عالی آمریکا، شرکت اپل از عالی‌ترین مرجع قضایی آمریکا درخواست کرد دادخواست مطرح شده توسط سامسونگ را پیگیری نکند.

به گزارش موبنا، برای آن دسته از کاربرانی که مطلع نیستند باید گفت شرکت کره‌ای سامسونگ پس از آنکه موافقت کرد جریمه ۵۴۸ میلیون دلاری را در زمینه سوءاستفاده از حق امتیازها به اپل پرداخت کند، دادخواستی را به دادگاه عالی آمریکا ارایه کرد.

این شرکت ضمن درخواست از مرکز قضایی آمریکا برای بررسی مجدد تصمیمات اتخاذ شده و پرونده مطرح شده در این زمینه، بر این مسئله اصرار داشت که قاضی تمام جزییات را منتشر نکرده است تا مشخص شود که چطور متوجه شده در مورد حق امتیازهای خاص سوءاستفاده صورت گرفته است. سامسونگ همچنین از دادگاه خواست تا نشان دهد که چگونه و با چه فرمولی میزان خسارات وارده را محاسبه کرده است.

این دادخواست روز گذشته مطرح شد و اپل به دنبال آن اعلام کرد دلیلی وجود ندارد که دادگاه عالی آمریکا بار دیگر این پرونده را مورد بررسی قرار دهد.

اپل با انتشار بیانیه‌ای گفت: «سامسونگ روزهای متمادی در دادگاه بوده است و به دنبال آن قاضی با دقت تمام این پرونده را بررسی کرده و نظر داده است. سامسونگ در برخی موارد طراحی‌های اپل را کپی کرده است و می‌بایست خسارت‌های وارده در این زمینه را بپردازد».

راهنمای نصب سانترال پاناسونیک
 
بالا پایین