Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

چگونه آخرین ابزارهای اندرویدی را در Google Play پیدا کنیم؟

اطلاعات موضوع

Kategori Adı فناوری اطلاعات
Konu Başlığı چگونه آخرین ابزارهای اندرویدی را در Google Play پیدا کنیم؟
نویسنده موضوع Ertebatat
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Ertebatat

Ertebatat

کـاربـر ویــژه
تاریخ ثبت‌نام
Oct 27, 2014
ارسالی‌ها
598
پسندها
202
امتیازها
0

اعتبار :

چگونه آخرین ابزارهای اندرویدی را در Google Play پیدا کنیم؟
در حالی که Play Store گوگل یکی از محبوب‌ترین فروشگاه‌های ارایه دهنده اپلیکیشن‌های موبایلی در جهان محسوب می‌شود، جست‌وجوی برای ابزارهای جدید ارایه شده در این سایت کار چندان آسانی نیست.

به گزارش موبنا، اگر قرار باشد لیست آخرین اپلیکیشن‌های ارایه شده در فروشگاه اینترنتی Play Store را در اختیار داشته باشید، نمی‌توانید به راحتی به آن دسترسی پیداکنید.

این فروشگاه اینترنتی یک بخش جدید با نام New Realeses ارایه کرده است، ولی بد نیست بدانید که حتی این بخش هم لیست دقیق آخرین ابزارهای ارایه شده را منتشر نمی‌کند. در عوض، شما در این بخش فقط برترین ابزارهای جدید را مشاهده می‌کنید.

بر این اساس اگر قرار باشد به عنوان مثال لیست آخرین بازی‌های ارایه شده اندرویدی را در Play Store پیدا کنید، چه کاری انجام می‌دهید؟ برای این کار یک اپلیکیشن کاربردی ارایه شده است.

این اپلیکیشن AppBrain App Market نام دارد که به صورت رایگان در فروشگاه اینترنتی Google Play موجود است. از طریق این ابزار کاربردی به راحتی می‌توانید آخرین برنامه‌ها و ابزرهای ارایه شده را مشاهده کنید.

زمانی که AppBrain را روی دستگاه خود نصب کردید، یک بخش ویژه در آن مشاهده می‌کنید که با نام Hot Apps مشخص شده است. در این بخش می‌توانید تمام برنامه‌های جدید را یکجا ببینید.

نمایندگی سانترال پاناسونیک
 
بالا پایین