Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

آموزش نصب درب ضد سرقت

اطلاعات موضوع

Kategori Adı دانستنی ها
Konu Başlığı آموزش نصب درب ضد سرقت
نویسنده موضوع novinmarketing
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan zahra71

novinmarketing

کـاربــر حـرفــه ای
تاریخ ثبت‌نام
Feb 15, 2016
ارسالی‌ها
452
پسندها
34
امتیازها
0

اعتبار :

آموزش نصب درب ضد سرقت یکی از مهمترین و بیشترین درخواست های کاربران و علاقمندان این حوزه بوده است که قصد داریم برای شما عزیزان طریقه نصب درب های ضد سرقت را آموزش دهیم.اگر قصد ساختن چارچوب درب را دارید قبل از نصب درب ضد سرقت از پروفیل ۴در۱۰ یا ۴در۸ استفاده کنید تا مقاومت خوبی برای نگه داشتن درب و اتصالات را داشته باشد. همچنین قسمت های داخلی چارچوب باید یک سانتی متر از طرفین درب بزرگ تر باشد.
آموزش نصب درب ضد سرقت در دیوارهای پارتیشنی:


قبل از آنکه بخواهید فریم یا چارچوب درب ضدسرقت را نصب کنید حتما باید ابعاد را با دقت اندازه‌ گیری کنید و این را فراموش نکنید که حتما چهارچوب انتظار را با ضد زنگ عایق کنید تا بتوانید مانع پوسیدگی و دوام بیشتر درب شوید. حتما به این نکته توجه داشته باشید که اندازه قطر فریم را کنترل کنید تا موجب دویدگی و پیچیدگی چارچوب نشود. پس از آن حتما شاقول و تراز شود. دقت داشته باشید که در مراحل بنایی از حرکت احتمالی آن جلوگیری کنید. این چهارچوب باید طوری نصب شود که سطح بالای پاخور آن با سطح کف نهایی مماس شود و پایین تر و یا بالاتر از آن نباشد. پس از آنکه بتن ریزی و گچ کاری و پایان رنگ کاری به اتمام رسید می‌­توان اقدام به نصب درب ضد سرقت کرد.
طریقه نصب درب ضد سرقت به روش جوش دادن:


بهتر است قبل از آنکه درب را نصب کنیم چند مرتبه قفل و شب بند آن را باز و بسته کنید تا از عملکرد صحیح سیستم قفل اطمینان حاصل کنید. و در ادامه درب را از قسمت پشت (قسمتی که باله ندارد) وارد چارچوب نموده و آن را کاملا تراز و شاقول کرده و درب را چند مرتبه باز و بسته کنید و از عملکرد مناسب آن اطمینان حاصل کنید، سپس آنکه درب را از محل سوراخ های تعبیه شده در قسمت داخلی چارچوب با چند خال جوش به صورت موقت و بعد از اطمینان مجدد از تراز و شاقول بودن، موقتا نصب کنید. پس ازآ نکه نصب موقت را انجام دادید حالا از صحت عملکرد درب را مطمئن شوید و سپس اقدام به جوش دادن کامل نمایید.


طریقه نصب درب ضد سرقت به روش رول بولت:


این روش در صورتی امکان پذیر است که دیوار هایی که می‌خواهید درب را درون آن نصب نمایید از مقاومت کافی و مناسب برای نصب توسط رول بولت برخوردار باشد (مانند دیوار های بتنی، ۳۵ سانتی متری آجری) می توانید از این روش استفاده کنید. البته در صورت استفاده از سفال تیغه ای می­‌بایست حداقل ۱۵ سانتی‌متر از لبه داخلی فریم را با ملات ماسه ،سیمان، آستر سازی و مقاوم کنید. باید دقت کنید که برای نصب ابتدا باید از تراز و شاغول بودن محل نصب و صاف بودن سطوح مطمئن شوید پس از آن درب را چند مرتبه باز و بسته کرده تا از عملکرد صحیح قفل و لولا اطمینان حاصل کنید. پس از آنکه ضلع های مختلف چارچوب، را تراز کردید آن را در محل خود تا انتهای عملیات بصورت ثابت نصب کرده و به وسیله ی دریل از محل سوراخ های تعبیه شده در چهارچوب مطمئن شوید و در ادامه اقدام به سوراخ کردن دیوار ‌نمایید. حال مجددا از تراز بودن چارچوب اطمینان حاصل نموده و رول بولت به حفره های ایجاد شده ‌وارد کنید. این دقت را داشته باشید که پیش از ورود رول بولت ها توسط یک پیچگوشتی و یا یک میله و چکش رول بولت ها را تا انتها وارد سوراخ ها نموده و سپس با استفاده از آچارهای مخصوص اقدام به محکم نمودن پیچ های رول بولت کنید. پیچ ها باید بصورت تدریجی و همزمان با یکدیگر محکم شود تا تراز درب به هم نریزد.


منبع : درب ضد سرقت
 

zahra71

کـاربــر حـرفــه ای
تاریخ ثبت‌نام
Sep 8, 2015
ارسالی‌ها
145
پسندها
22
امتیازها
18

اعتبار :

روش جوش دادن:در این روش درب ضد سرقت را از قسمت بیرون وارد چهارچوب می کنیم در همان حالت برای اطمینان از عملکرد صحیح درب آن را باز و بسته می کنیم. سپس با دستگاه جوش در شیار های موجود در چهارچوب درب چند خال جوش ایجاد کرده مجددا عمل باز و بسته کردن درب را انجام می دهیم در صورت تراز بودن ودرست عمل کردن درب، آنرا به طور کامل به چهارچوب جوش می دهیم.
 
بالا پایین