Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

دستگاه خنک کننده و محیط پیرامونی

اطلاعات موضوع

Kategori Adı دانستنی ها
Konu Başlığı دستگاه خنک کننده و محیط پیرامونی
نویسنده موضوع novinmarketing
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan novinmarketing

novinmarketing

کـاربــر حـرفــه ای
تاریخ ثبت‌نام
Feb 15, 2016
ارسالی‌ها
452
پسندها
34
امتیازها
0

اعتبار :

زمانی که شما تلفن را بر می‌دارید تا یک خنک‌کننده (یخچال، فریزر) تجاری سفارش دهید، احتمالا انتظار دارید که بعد از ثبت سفارش کار به پایان رسد. اما سؤالی که مطمئناً با آن روبرو خواهد شد این است که: دستگاه خنک کننده در چه مکانی جایدهی می‌شود؟ مطمئناً این یک سؤال بعد از مرحله خرید است اما بهتر است که قبل از ثبت سفارش به آن اندیشیده شود.








مضرات محیط پیرامونی غیر منطبق با دستگاه


محیط پیرامونی دستگاه خنک کننده(یخچال، فریزر) بر چگونگی کارکرد آن بسیار تاثیرگذار است. این امر بسیار مهم است که از سفارش تجهیزات همخوان با محیط اطمینان حاصل کنید. هر نوع از تجهیزات خنک کننده غذا را سرد نگاه می‌دارد اما هر کدام از آنها برای محیط خاص خود ساخته شده‌اند.





مقصد نهایی


زمانی که در شرف خرید دستگاه خنک کننده دارید، از محیطی که این دستگاه به آن وارد می‌شود اطمینان حاصل کنید. برای مثال اگر محصولات خانگی از کانزاس به میامی و یا باهاماس منتقل می‌شوند باید دقت کرد که مقصد نهایی و جایگاه دائمی آن‌ها میامی یا باهاماس خواهد بود پس باید شرایط محیطی را در نظر داشت. در این صورت فروشنده باید اطلاعات کامل در مورد دستگاه را در اختیار خریدار قرار دهد و شرایط محیطی قابل تحمل هر دستگاه را نیز اعلام کند.





مکان صحیح


نکته دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد این است که دستگاه و تجهیزات خریداری شده در آشپزخانه واقع می‌شوند. یخچالی که در کنار فر پیتزا با دمای 90 درجه در آشپزخانه قرار دارد ممکن است به خوبی یخچالی در اتاق استراحت یک شرکت کار نکند.


تا جایی که ممکن است واحد سرمایشی و خنک کننده را از سایر تجهیزات و دستگاه‌های آشپزخانه دور نگه دارید. این امر مانع از خرابی دستگاه در اثر گرمایش بیش از حد و تنظیم دمای یخچال می‌شود.





تصمیم آگاهانه بگیرید


تمامی ویژگی‌ها و عوامل محیطی متناسب با دستگاه قبل از خرید آن باید به شما اعلام گردد. هیچ چیز عذاب‌آورتر از سفارش محصولی نامناسب و خرید آن نیست؛ چرا که بعدها باید دائماً با بخش سرویس تماس بگیرید و یا به دنبال راه‌حلی برای خرید محصولی دیگر باشید. این وظیفه مشاوران فروش و مدیران می‌باشد که قبل از خرید محصول اطلاعات کافی و لازم را در اختیار شما قرار دهند.


منبع : لوازم آشپزخانه صنعتی
 
بالا پایین