Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

چراتصفیه آب بخریم؟

اطلاعات موضوع

Kategori Adı بهداشت کار و محیط
Konu Başlığı چراتصفیه آب بخریم؟
نویسنده موضوع mnonaf
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan mnonaf

mnonaf

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Feb 17, 2016
ارسالی‌ها
1
پسندها
1
امتیازها
0

اعتبار :

چراتصفیه آب بخریم؟این سوالی است که در ذهن بسیاری از مشتریان و کسانی که در خرید تصفیه آب خانگی تردید دارد میگزرد در مورد این سوال پاسخ کوچکی خواهیم داد .

در حقیقت نه تنها خانواده های ایرانی بلکه تمام مردم دنیا باید در منزل خود جهت تصفیه آب آشامیدنی که شامل آب مصرفی جهت نوشیدن، چای، قهوه، طبخ غذا و حتی آبکشی سبزیجات و میوه ها باید از دستگاه تصفیه آب خانگی استفاده کنند.
و اما علت ضرورت این:چراتصفیه آب بخریم؟تا به امروز در تمام دنیا بر روی آب بهداشتی که توسط سازمانهای آب تامین و ازطریق شبکه های آبرسانی توزیع می شود، دو عمل انجام میشود:
✅به روش های فیزیکی ( نظیر حوضچه های ته نشینی و استفاده از آشغال گیرها ) تا حدودی مواد معلق در آب حذف می شوند.
✅ با استفاده از مواد شیمیایی ( عمدتاً کلر و مشتقات آن ) میکروب زدایی انجام می شود.

اما این میزان تصفیه و میکروب زدایی برای آن قسمت از آب که صرف آشامیدن انسان می شود کافی نیست. زیرا املاح و مواد مضر که در آب به صورت محلول وجود دارد ( نظیر نیترات، آرسنیک، سموم کشاورزی، فلزات سنگین و … ) با این روش از آب حذف نشده و وارد بدن انسان می شود. ولی دستگاه تصفیه آب با قادر است مواد مضر محلول در آب را حذف نماید به طوری که آب خروجی از این دستگاه ها عاری از هرگونه مواد زیان بار است.و نیاز آن در هر منزل یک امر ضروری تلقی میشود

بعضا مشاهده شده است که عده ای سودجو، اقدام به تولید و توزیع آب غیر بهداشتی بعنوان آب معدنی می کنند. با استفاده از دستگاه های تصفیه آب ، اطمینان حاصل کنید که آب مصرفی خانواده از روشهای کاملا بهداشتی تولید می شود و خودتان بر کیفیت آن نظارت دارید.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: sting
بالا پایین