Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

محاکمه زنی که اعضای خانواده شوهرش را به گلوله بست!

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار حوادث
Konu Başlığı محاکمه زنی که اعضای خانواده شوهرش را به گلوله بست!
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :


خبرآنلاین: زنی که با هفت‌تیر به خانه همسرش حمله کرده و دو نفر از اعضای خانواده را کشته و شوهرش را هم زخمی کرده بود به زودی در دادگاه کیفری ‌استان تهران محاکمه می‌شود.برگ‌های این پرونده زمانی روی هم گذاشته ‌شد که اهالی ساختمانی در اسلامشهر خبر دادند شخصی هراسان از یکی از واحد‌ها خارج شد و قبل از خروج او بود که صدای شلیک‌‌های پی‌درپی از خانه به گوش رسید. وقتی ماموران به محل رسیدند جسد مرد میانسالی را پیدا کردند که هدف چند گلوله قرار گرفته بود. این در حالی بود که دو جوان دیگر هم زخمی شده و روی زمین افتاده ‌بودند. پلیس دو مجروح را به بیمارستان رساند و جسد مرد میانسال هم به دستور بازپرس به پزشکی قانونی انتقال یافت.
بررسی‌های صورت گرفته در محل جنایت نشان می‌داد گلوله‌های متعددی روی دیوار و درهای خانه وجود دارد و گویای آن است که ضارب اتاق ‌به اتاق خانه را جست‌وجو کرده و احتمالا به دنبال فردی خاص می‌گشته و در راهش یک نفر را کشته و دو نفر را هم زخمی کرده ‌است. در حالی‌که تحقیقات ادامه‌ داشت پلیس متوجه شد یکی دیگر از مجروحان در بیمارستان جان باخته ‌است اما نفر سوم وضعیت خوبی دارد. پلیس قبل از بازجویی از مرد مجروح، همسایه‌هایی را که شاهد این ماجرا بودند مورد تحقیق قرار داد.
یکی از همسایه‌ها گفت مردی غریبه را در حالی‌که سلاحی در دست داشت هنگام خروج از آپارتمان موردنظر دیده است. این شاهد توضیح داد مرد مسلح قدی متوسط و موهایی خرمایی داشت. پلیس در ادامه تحقیقات با بررسی زندگی «سعید»، مجروحی که جان سالم به‌در برده‌ بود، متوجه شد مدتی است که او با زنی جوان ازدواج کرده اما آن دو از همان ابتدا با هم مشکل داشتند و در حال متارکه بودند. بنابراین فرضیه قتل با انگیزه انتقام‌جویی توسط کارآگاهان مطرح شد. برای بررسی صحت و سقم این فرضیه، سعید بهترین کسی بود که می‌توانست به ماموران کمک کند. بنابراین مرد جوان مورد بازجویی قرار گرفت. او تایید کرد که با همسرش اختلاف دارد و در حال متارکه هستند اما گفت فکر نمی‌کند این جنایت به دست او انجام گرفته ‌باشد.
با این حال ماموران به سراغ «مهتاب» -زن جوان -رفتند اما وقتی به خانه او رسیدند متوجه شدند وی محل زندگی‌اش را تغییر داده و به کسی هم اطلاع نداده است که به کجا نقل ‌مکان می‌کند. ماموران سرانجام بعد از چند روز جست‌وجو موفق شدند مهتاب را شناسایی و او را بازداشت کنند.
این زن که سعی داشت واقعیت را پنهان کند بالاخره در بازجویی‌های متعدد لب به اعتراف گشود و گفت: من و سعید مدت‌ها بود که باهم اختلاف داشتیم و من به سعید گفته ‌بودم او را می‌کشم. روز حادثه تصمیم خودم را گرفتم، لباس مردانه پوشیدم و با یک سلاح به سمت خانه سعید رفتم. در زدم کسی در را باز نکرد، فریاد زدم و از سعید خواستم از خانه بیرون بیاید اما باز هم سعید توجهی نکرد.
همسایه‌ها جمع شده‌ بودند و من نمی‌خواستم آنها متوجه شوند من چه کسی هستم به همین دلیل تصمیم گرفتم بروم. در همین حال پدر سعید در را باز کرد و من که به شدت عصبانی بودم وارد خانه شدم و پدر و برادر سعید را کشتم اما خودش را پیدا نکردم و فقط به در و دیوار گلوله زدم اما ظاهرا سعید هم در یکی از اتاق‌ها بود و گلوله خورد.
با اعترافات این زن و تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست پرونده برای رسیدگی به شعبه 74 دادگاه کیفری ‌استان تهران فرستاده شده و مطابق وقت تعیین شده متهم به زودی به اتهام قتل دو نفر پای میز محاکمه می‌رود.




 
بالا پایین