Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اینترنت
Konu Başlığı چگونگی افزایش مشتری با رسانه های اجتماعی
نویسنده موضوع forumer
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan minikar

forumer

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Mar 2, 2016
ارسالی‌ها
17
پسندها
1
امتیازها
0

اعتبار :

[h=1]چگونگی افزایش مشتری با رسانه های اجتماعی[/h]

چگونگی افزایش مشتری با رسانه های اجتماعیReviewed by فریش تم on Feb 8Rating: 5.0چگونگی افزایش مشتری با رسانه های اجتماعیاکثرا از قدرت شبکه های اجتماعی بی اطلاع هستیم،این شبکه ها آنقدر قدرت دارند که میتوانند به راحتی تحولی عظیم در فروش شما ایجاد کنند.

حتما شما هم که بازاریابی اینترنتی میکنید یا یک صاحب برند یا شرکت هستید قطعا به این فکر افتادید که چطور با شبکه های اجتماعی به جذب مشتری بپردازید در این پست سعی دارید به شما بگوییم که چگونه میتوانید این کاررو انجام دهید.​
رسانه های اجتماعی آنقدر قدرتمند شده اند که میتوانند حتی انتخابات رو با آنها پیش بینی کرد حالا به نظر شما کاره سختی میاید که بخواهید از این طریق مشتری جذب کنید؟
شما با این رسانه ها باید براحتی با مخاطبین و مشتریانتون ارتباط برقرار کنید اما به ارتباط بسنده نکنید چون این شبکه ها بیشتر از آنچه که شما فکر کنید قدرتمند هستند.
طبق آمار گرفته شده از سایت توییتر جدود شصتو هفت درصد از اعضای توییتر از برندها یا کسانی خرید میکنند که آنها رو فالوو(Follow) میکنند.

»شما خودتان رو بگذارید جای مشتریان«
این امر ایست که همیشه کارساز است.
شما وقتی خودتون را جای مشتریانتون قرار دهید پی میبرید که بیشتر تمایل دارند تا از شرکتی خرید کنند که در این شبکه ها نیز فعالیت دارند و میتوانند با آنها ارتباط موثری داشته باشند.
این شبکه ها آنقدر قدرت دارند که اگر یکم خلاق باشید میتوانید براحتی به فروشی باور نکردنی برسید.
کاربرهای توییتر برفرض مثال اکثرا تمامی اتفاق های زندگی خودشون رو توییت میکنند برای مثال فرض کنید شخصی جشن نامزدی خود را توییت میکند شما اگر بازاریاب خلاق و خوبی باشید به عنوان یک فالوور میتوانید این مخاطب رو براحتی به مشتری خودتون تبدیل کنید.
به همین سادگی میتوانید از آینده ای که پیش نیامده بهره ببرید این شبکه ها این قدرت ها رو دارند میتوانید با آنها آینده رو ببینید و بهترین استفاده رو از آنها بکنید البته به شرط خلاق بودن و البته درکنار خلاقیت فن بیان داشتن.
ما به شما آمارهایی رو اعلام میکنیم خودتان قضاوت کنید!!!
طبق آمار

  • لینکدین چهلو سه درصد
  • توییتر سیو چهار درصد
  • فسبوک هفتادوهفت درصد!!!!
اینها آمارهایست که بازاریاب از این شبکه ها مشتری بدست آورده اند و مشاهده میکنید که فیسبوک بیشترین آمار رو دارد حالا تصمیمی با خودتونه بنظر سخت میاد که با این شبکه ها مشتری جذب کنید؟
[h=4]و باز هم طبق تحقیقات:[/h] اعضای سایت توییتر از شرکت ها و اشخاصی خرید میکنند که آنها رو فالوو کرده اند و همراه آنان هستند این اعضا حدود شصتو هفت درصد هستند.
و اما هفتادو یک درصد از این مشتریان درصورت دریافت پشتیبانی خوب و سریع از جانب شرکت این شرکت رو به دیگران معرفی میکنند که این خود یک موفقیت بزرگ است.
و اما برگردیم به مثال پست نامزدی که در بالاتر گفته شد شما اگر با مشتریان عین یک دوست واقعی رفتار کنید و سعی در رفع مشکل آنها داشته باشید براحتی میتوانید از مشکلات بعدی آنها باخبر شوید در نتیجه مشکلات آنها یعنی سود شما!!!
و اما سوال اصلی این است که چطور میشه به جذب مشتری پرداخت؟
[h=3]شناسایی مشتریان:[/h] اولین قدم شناختن اشخاصی هست که طرفدار شرکت شما هستند این افراد میتوانند پرسنل شرکت خود،اطرافیان و آشناهاتون باشند که با برند شما آشنایی دارند.
وقتی در شبکه های اجتماعی اشخاصی رو مشاهده کردید که درباره ی برند شما صحبت میکنند آنها رو تحسین کنید و با آنها قاطی شوید!
[h=3]استفاده از کلمات کلیدی برای سهولت معرفی:[/h] کلمات کلیدی مرتبط با نحوه کسب و کار خودتان و شرکت و محصول خودتان را بیابید و آنها رو به دست متخصصین سئو و بازاریابی و تبلیغات بسپارید تا کمک های بسزایی به شما بکنند تا بتوانید سریع تر به ترویج محصول و همچنین دستیابی به مشتری بیشتر نایل شوید.
درباره ی هشتگ ها نیز در رسانه های اجتماعی درپست های قبلی صحبت کرده ایم میتوانید با مطالعه ی آن مطلب به خوبی اطلاعاتی راجع به دسته بندی کلمات کلیدی بدست بیاورید.
توییتر قابلیت های جالب و زیادی برای کارهاییی مثل ارسال خبرنامه یا ثبت نام در سایت و… دارد یا متوانید به طور مستقیم به اعضا پیشنهادات رو ارسال کنید از این امکانات بهره ببرید.

قابلیت جالبی هم در شبکه اجتماعی لینکدین هست که میتوانید با استفاده از آن وقتی مطلبی رو انتشار میدهید بقیه کاربرانی رو که باشما در ارتباط هستند رو خبر کنید تا از مطلب شما بازدید کنند اما جالب ترین جا اینجاست که اگر مورد پسند کاربران زیادی قرار بگیرد لینکدین آن مطلب رو در صفحه اصلی سایتش قرار میدهد.
[h=3]عضویت در گروه های مرتبط:[/h] در گروه های شبکه های اجتماعی عضو شوید اما نه به قصد فروش بلکه به قصد جمع آوری اطلاعات و شناختن مخاطبین و از اطلاعاتی که بدست میاورید به قصد تولید محتوا یا محصول کاربر پسند استفاده کنید.

ارائه دهنده فریش تم،وردپرس،قالب وردپرس،بازاریابی اینترنتی.
باتشکر از همراهی شما.
 

minikar

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Apr 28, 2016
ارسالی‌ها
81
پسندها
1
امتیازها
0

اعتبار :

شاید همیشه فکر به این میکردین که واقعا جایی هست غیر از سایت های کلیکی (که کارشون فقط کلیک کردن) جایی رو پیدا کنین که افراد در اختیار شما باشن
یعنی هر کاری رو که شما خواستین براتون در کمتر از 2 روز انجام بدن
مثل چی؟
فالوور تلگرام
فالوور اینستاگرام
SMSفرستادن
افزایش زیر مجموعه هاتون در سایت های کلیکی و ..... (که اگه زیر مجموعه بیشتری داشته باشین بیشتر بهتون پول میدن)
پست در وبلاگ یا وبسایتتون
معرفی شما و محصولات در فروم ها
معرفی شما و محصولات در فیسبوک
معرفی شما و محصولات در توییتر
معرفی شما و محصولات در گوگل گلاس
افزایش بازدید از سایتتون
افزایش ورودی از گوگل
در صفحه اول اومدن وبسایتتون در گوگل یا هر جستجو گری که شما بخواین
فروم دارین ؟ عضوهاتون کمه؟ از مینی کاریا بخواین بیان تو فرومتون عضو شن
پست های فرومتون کمه؟ از مینی کاریا بخواین بیان تو فرومتون پست بزارن
فروشنده هستین؟ خریدار میخواین ؟ شاید تو خود USER های مینی کار کسی علاقه داشته باشه محصول شما رو بخره.... از روسری و مانتو گرفته تا ..............
برای شروع کار

وارد سایت www.minikar.com میشین عضو میشید

ما برای شما پنلی گذاشتم که شما خودتون هر مینی کاری که دوست دارین طبق جدول تعریف کنین
تعداد افراد برای انجام کارتون رو وارد میکنین حداقل 20 نفر

مبلغی که بابت اون کار میخواین به هر نفر بپردازین رو وارد میکنین حداقل 100 تومان

کارمزد ایجاد هر کار 10.000 تومان

آدرس سایت مینی کار:
http://www.minikar.com
در ویدیو زیر توضیحات برای راهنمایی کامل کارفرمایان است که از این ویدیو نیز می توانید در متن خود استفاده کنید.
http://www.aparat.com/v/VGFWj
 
بالا پایین