Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اینترنت
Konu Başlığı ایرانسل و شبکه های اجتماعی!!!
نویسنده موضوع forumer
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan forumer

forumer

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Mar 2, 2016
ارسالی‌ها
17
پسندها
1
امتیازها
0

اعتبار :

[h=1]ایرانسل و شبکه های اجتماعی!!![/h]

ایرانسل و شبکه های اجتماعی!!!Reviewed by فریش تم on Feb 8Rating: 4.5ایرانسل و شبکه های اجتماعی!!!ایرانسل این شرکت مخابراتی نیز با پا گذاشتن به عرصه شبکه های اجتماعی توانست به راحتی با یک بنر و تبلیغات مخاطبین خود و فروش خود را متحول کند چرا شما نتوانید؟
همانطور که میدانید شرکت مخابراتی ایرانسل که به فروش سیم کارت ها در انواع مختلف میپردازد در این اواخر با براه اندازی گروه های تبلیغات به محوبیت و همچنین فروش خود افزود.
در همین اواخر این شرکت با حضور در شبکه ها و رسانه های اجتماعی به منظور بیشتر کردن کاربران و اعضایش واردشد و با ایده های تازه خیلی قوی واقع شد البته این کار ایرانسل در سایر نقاط جهان قدیمی شده!!!
در این پست قصد داریم کارهایی را که ایرانسل در این شبکه ها به آنها دست زده را به شما بازاریابان عزیز معرفی کنیم تا بدانید که برند مخابراتی محبوب کشور نیز از این راه کار های به اصطلاح غیر منطقی استفاده میکند!!!

[h=3]نحوه کار ایرانسل:[/h] ایرانسل با طراحی بنری و پخش کردن آن در شبکه های اجتماعی محبوب و بزرگ توانست هم تعداد کاربرانش رو بیشتر کنه و همچنین کاربرانی رو که داشت به راحتی در این شبکه ها شناسایی کند.میتوانید مشاهده کنید که این شرکت بزرگ با راه بسیار تکراری که خیلی از ما از آن با خبر بوده ایم توانست جای خود را در این رسانه ها باز کند پس شما دوستان و بازاریابان عزیز نیز باید دست بکار شوید از رسانه های اجتماعی بیشترین بهره ممکن را ببرید شما چیزی از ایرانسل کم ندارید!!! این شرکت صاحب برند مخابراتی و همچنین ارائه دهنده محصول سیم کارت ها در انواع مختلف است شما نیز شرکت یا برندی هستید که محصولی رو تولید کرده اید و قصد فروش آنرا دارید.

[h=3]ایرانسل توانست شما چرا نتوانید؟[/h] تمام حرف ما در این پست این است چرا وقتی ایرانسل این برند توانست با پاگذاشتن به این عرصه مخاطبین و کاربرانش را افزایش دهد شما نتوانید؟
اگر تا قبل از خواندن این مطالب از سرمایه گذاری در این شبکه ها یا شروع فعالیت در این عرصه میترسیدید دیگر نیازی نیست بترسید چون با پا گذاشتن برندهای محبوب به این عرصه ها میتوانید براحتی روز به روز به اطمینان خود و همچنین به فروش خود بیافزایید!!!.
البته ایرانسل با بنرهای تبلیغاتی مختلف حضور خود را در این شبکه ها اعلام کرد شما نیز دقت کنید که با طراحی بنر های مناسب میتوانید قدرتمند در این شبکه ها فعالیت کنید.
همچنین باید توجه داشته باشید که صفحه ی فرود تبلیغات بنری که میگذارید مهم هستند.
درپست های قبل راجع به صفحه ی فرود(لندینگ پیج) و همچنین نکات طراحی بنر صبحت کرده ایم که میتوانید در قسمت بازاریابی اینترنتی سایت فریش تم آنها رو مطالعه کنید:
بازاریابی اینترنتی
ارائه دهنده فریش تم،وردپرس،قالب وردپرس.
باتشکر از همراهی شما.
 
بالا پایین