Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

با دندان های زرد چه کنیم؟

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı دهان و دندان
Konu Başlığı با دندان های زرد چه کنیم؟
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

[h=1]با دندان های زرد چه کنیم؟[/h]

[h=2][/h]
مصطفی فاطمی اظهار داشت: رنگ ظاهری دندان ترکیب رنگ واقعی به علاوه موادی است که به سطح دندان چسبیده‌اند که در بسیاری از موارد رعایت بهداشت، مسواک زدن و همچنین بروساژ موجب برداشتن جرم، پلاک و استین از روی دندان‌شده و رنگ واقعی را نمایان می‌سازد.
عضو هیئت علمی جهاد دانشگاهی تصریح کرد: بسیاری از افراد بعد از حذف و برداشتن این مواد چسبیده به سطح دندان از ظاهر دندان خویش رضایت دارند اما در برخی موارد پوسیدگی، تغییر رنگ با منشاء داخلی دندان و پر کردگی‌های تغییر رنگ یافته‌ای وجود دارند که برای رسیدن به رنگ مطلوب باید به آنها رسیدگی شود. این دندانپزشک ادامه داد: در موارد معدودی نیز به دلیل نواقص ذاتی عاج و مینا تغییر رنگ ناخوشایندی مشاهده می‌شود که نیازمند درمان است.
فاطمی افزود: گاهی نیز بیمار از رنگ طبیعی دندان خود ناراضی است در حالی که از نظر دندانپزشک دندان بی‌نقص است که در ادامه چنین افرادی به درمان‌هایی چون بلیچینگ، لامینت‌سرامیک و پوشاندن با مواد همرنگ دندان رو می‌آورند که مانند هر درمان زیبایی دیگری مضرات خاص خود را به دنبال خواهد داشت.
عضو هیئت علمی جهاد دانشگاهی تصریح کرد: به طور عمومی اصلی‌ترین رکن حفظ رنگ طبیعی دندان رعایت بهداشت، جلوگیری از تجمع جرم و پلاک، جلوگیری از پوسیده شدن و پیشگیری از تغییر رنگ‌های این چنینی است. فاطمی به خطای رایج در امر سفید کردن دندان‌ها اشاره داشت و گفت: استفاده از مواد سفید‌کننده یا پودرهای ساینده خطای رایجی است که موجب تخریب سطح دندان و رنگ‌پذیری بیشتر آن می‌شود. وی افزود: عادات نامناسبی چون مصرف مداوم مواد اسیدی مانند سرکه، لیموترش و … موجب کاهش مواد معدنی سطح مینا، کدر شدن و رنگ پذیری بیشتر دندان‌ها می‌شود.
عضو هیئت علمی جهاد دانشگاهی تصریح کرد: رعایت بهداشت، حذف جرم و پلاک و ترمیم پوسیدگی و پرکردنی‌های نامناسب، مشکلات مربوط به تغییر رنگ دندان‌ها را مرتفع می‌سازد.
 
بالا پایین