Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

ماشین تویوتا لندکروز

اطلاعات موضوع

Kategori Adı خودرو های تویوتا
Konu Başlığı ماشین تویوتا لندکروز
نویسنده موضوع novinmarketing
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan novinmarketing

novinmarketing

کـاربــر حـرفــه ای
تاریخ ثبت‌نام
Feb 15, 2016
ارسالی‌ها
452
پسندها
34
امتیازها
0

اعتبار :


کمپانی تویوتا تصمیم دارد تا مدلی جدید از لندکروزر را به بازار عرضه کند. لندکروزر با داشتن پیکربندی 4×4 در مدل‌های جدید کاملا به شاسی بلندی لوکس اما کاربردی تبدیل شده است که با توجه به تغییرات بسیار در طراحی قسمت های مختلف نه تنها به خودروهای بی کیفیت و کراس اوور دیگر شرکت ها که فقط در اسم شاسی بلند هستند شبیه نشده بلکه ساختار و قابلیت آفرود و 4×4 نیز در آن بهبود یافته و تقویت شده است که این یکی از نقاط قوت این خودروساز معتبر جهانی است.





سیستم CRAWL Control به راننده اجازه می‌دهد که از 5 حالت مختلف یکی را انتخاب کند؛ در نتیجه قدرت موتور با سیستم ترمز تنظیم و هماهنگ شده و به راننده کمک می‌کند که تمرکز بیشتری بر جاده داشته باشد.


هنوز قیمتی برای این شاسی بلند اصیل ژاپنی در نظر گرفته نشده است، اما مطمئنا با توجه به این امکانات و سابقه این کمپانی ژاپنی در تولید خودروهای عالی و همه فن حریف, قیمت آن نباید زیاد ارزان باشد.





پیشرانه لندکروزر 2016، 8 سیلندر خورجینی 5.7 لیتر مجهز به گیربکس اتوماتیک 8 سرعته کاملا جدید است که 381 اسب‌بخار قدرت و حدود 544 نیوتن‌متر گشتاور دارد. کمپانی تویوتا اعلام کرده که داخل کابین کاملا مجهز است و به هیچ گونه امکانات اضافی سفارشی نیاز ندارد. این شاسی بلند محبوب دارای سیستم امنیتی Sense-P است که شامل تجهیزات زیر





سیستم پیشگیری از تصادف، سیستم هشدار عبور از خط، نوربالا اتوماتیک و کروز کنترل تطبیقی.لندکروزر 2016 دارای تجهیزات مخصوص آف‌رود و رانندگی خارج از جاده است، مخصوصا سیستم Off-Road Turn Assist و CRAWL Control. سیستم Off-Road Turn Assist شعاع دور زدن را کوتاه می‌کند و در نتیجه در مسیرها و جاده‌های باریک بسیار مفید و کاربردی است.



منبع : اجاره ماشین عروس
 
بالا پایین