Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

طراحی - عکاسی - لیتوگرافی

اطلاعات موضوع

Kategori Adı دانستنی ها
Konu Başlığı طراحی - عکاسی - لیتوگرافی
نویسنده موضوع novinmarketing
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan novinmarketing

novinmarketing

کـاربــر حـرفــه ای
تاریخ ثبت‌نام
Feb 15, 2016
ارسالی‌ها
452
پسندها
34
امتیازها
0

اعتبار :

ميتوان از طراحي به عنوان اولين و مهمترين قسمت در هر پروژه چاپي ياد کرد، زيرا اگر طراح حرفه اي و آشنا به کليه اصول طراحي بر روي سفارش چاپي کار نکند هرچقدر هم که ماشين آلات و تجهيزات مدرني در اختيار داشته باشيم نمي توانيم به هدف نهايي يعني توليد کار با کيفيت در صنعت چاپ دست پيدا کنيم، به همين خاطر چاپخانه نقش هنر با طراحي واحدي به نام سايت طراحي و همچنين بهره گيري از طراحان بسيار کار آزموده و مجرب سعي بر تقويت اين بخش بسيار مهم نموده است.
يکي ديگر از واحد هايي که هميشه در کنار طراحي مي بايست در هر پروژه چاپي داراي خروجي بسيار با کيفيت و مطلوبي باشد واحد عکاسي مي باشد که در اين زمينه نيز چاپخانه نقش هنر با بهره گيري از چند نفر از عکاسان بسيار با تجربه و همچنين با استفاده از انواع وسايل عکاسي و نورپردازي سعي نموده تا تصاوير بسيار با کيفيتي در زمينه عکاسي صنعتي جهت استفاده در انواع کاتالوگ، پوستر و ... استفاده نمايد.
واحد ديگري که خروجي کار واحد طراحي مي باشد واحد ليتو گرافي است، که اين واحد با بهره گيري از دستگاه پليت ستر مدل 2011 امکان دريافت زينک مستقيم با سرعت و کيفيت بسيار بالا و قيمت بسيار مناسب را جهت شما همکاران و مشتريان گرامي فراهم نموده است.


منبع : چاپ کاتالوگ
 
بالا پایین