Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

هدایای تبلیغاتی و ابزارهای فناوری

اطلاعات موضوع

Kategori Adı متفرقه عمومی
Konu Başlığı هدایای تبلیغاتی و ابزارهای فناوری
نویسنده موضوع novinmarketing
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan novinmarketing

novinmarketing

کـاربــر حـرفــه ای
تاریخ ثبت‌نام
Feb 15, 2016
ارسالی‌ها
452
پسندها
34
امتیازها
0

اعتبار :

در حال حاضر بخش گسترده ای از افراد در جامعه به سوی دنیای مجازی و فناوری اطلاعات تمایل دارند و هدایای تبلیغاتی ای که خاص باشند می توانند نقش مهمی در زندگی آنان نیز به عمل آورد، محصولات و هدایای تبلیغاتی مثل :
• حافظه های همراه ( فلش مموری تبلیغاتی )
• موس و کیبرد
• اسپیکرهای کوچک
• موس پد
• باتری های سیار ( پاوربانک تبلیغاتی )
• یو اس بی هاپ
• و…
هدایایی تبلیغاتی با قیمت های مناسب در تعداد های بالا ، کاربردهای تاثیر گذاری دارند و اینکه بیشتر نام تجاری برند حک شده بروی محصول را به کاربر متذکر می شوند . فلش مموری ها خیلی کاربرد زیادی دارند و از این سو از فلش مموری تبلیغاتی می توانیم به عنوان یکی از پرکاربردترین انواع هدایای تبلیغاتی اشاره کنیم و این که کاربران در مقایسه با هدیه های تبلیغاتی دیگر کشش و جاذبه ی بیشتری به سمت آن دارند .
انواع مختلفی فلش مموری در بازار وجود دارد تبلیغات در ظرفیت های مختلفی ارائه میشوند تا کارفرما بنا به توان مالی و تعداد هدیه گیرندگان انتخاب مناسبی داشته باشد .
برای مثال فلش مموری هایی با ظرفیت ۱ گیگا بایت تا ۳۲ و حتی ۶۴ گیگا بایت هستیم در این نوع هدایا هستیم که با بدنه فلزی یا با جلد چرمی یا پلاستیکی و حتی برخی با بدنه چوبی ارائه می شوند . علاوه بر این از حالت کارتی این حافظه ها می توان بهره برد و در دو طرف کارت تبلیفات چاپی داشت .
همچنین پاور بانک ها در چند سال اخیر وارد دنیای فناوری شده اند و جزو پر طرفدارترین هدایا محسوب می شوند . برای شما هم پیش آمده که شارژ تلفن همراه هوشمند یا تبلت شما تمام شده است و اینکه کار ضروری نیز دارید . حال چه چیز بهتر از پاور بانکی که هفته پیش در سمیناری از یک شرکت به عنوان هدیه تبلیغاتی دریافت کرده اید . پاور بانک ها نیز بر حسب ظرفیت شارژدهی خود در میلی آمپر های گوناگونی عرضه می شوند .




منبع : هدایای تبلیغاتی
 
بالا پایین