Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

دنیای ما پسرهای عزیز

اطلاعات موضوع

Kategori Adı دانستنی ها
Konu Başlığı دنیای ما پسرهای عزیز
نویسنده موضوع novinmarketing
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan novinmarketing

novinmarketing

کـاربــر حـرفــه ای
تاریخ ثبت‌نام
Feb 15, 2016
ارسالی‌ها
452
پسندها
34
امتیازها
0

اعتبار :

کنجکاو می‌شوم، کشف می‌کنم، بازی می‌کنم و بزرگ می‌شوم/ بیدار می‌شوم، بازی می‌کنم، با چیزها آشنا می‌شوم و بزرگ می‌شوم/ بازی می‌کنم، نقاشی می‌کشم، سرگرم می‌شوم و یاد می‌گیرم/ خیال‌پردازی می‌کنم، کشف می‌کنم، آشپزی می‌کنم و کارهای جورواجور انجام می‌دهم/ شرح سری کتاب‌های دنیای شیرین 1 و 2 و 3 و 4 سالگی ما پسرهاست‌، که در هشت جلد جداگانه تهیه و تنظیم شده‌است.
همه والدين دوست دارند با فرزندانشان روابط خوشايند و رضايت بخشي داشته‌باشند، بدين منظور لازم است توانايي‌هاي متناسب با سن فرزند خود را بشناسند. بسياري از سوء‌تفاهم‌ها و برخوردها به اين دليل بروز مي‌کنند که والدين توقعي بيش از توانايي فرزندشان دارند، به طور مثال انتظار دارند که يک کودک دو ساله با آنها همکاري کند و يا يک کودک سه ساله‌، سريع و دقيق کارها را انجام دهد، در حالي که هيچ يک از آنها نمي‌توانند چنين باشند.

زماني که به کودک اجازه مي‌دهيم مهارت‌هاي جديدي را بياموزد و به شيوه زندگي تازه‌اي قدم بگذارد، با مشکلات تازه‌اي نيز رو به رو خواهيم شد زيرا کسب مهارت‌هاي جديد با دشواري‌هاي مخصوص به خود همراه است. در اين گروه سني، کودکان نمي‌توانند سرعت عمل داشته باشند. زمان‌بندي و تنظيم يک برنامه روزانه فشرده براي آنان مفهومي نخواهد داشت. این مجموعه به والدین و همین‌طور کودکان کمک می‌کند تا بتوانند روابط خود را هموار کرده و بهترین شرایط را به وجود بیاورند.

در بخش هايي از اين كتاب آمده:
" ..آیا تا حالا کسی از تاریخ و کتاب‌های تاریخی برایت حرف زده، تاریخ‌دان در کتاب تاریخش به ما می‌گوید که در گذشته‌ها چه اتفاق‌هایی افتاده‌است...."
"... قسمت‌های مختلف زبان، مزه‌ها را تشخیص می‌دهد. اطراف زبان، برای فهمیدن ترشی. ته زبان برای فهمیدن تلخی. نوک زبان هم برای فهمیدن شیرینی و شوری ...".

منبع : کتاب کودک
 
بالا پایین