Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

۷ سال زندگی دو قلوهای به هم چسبیده فقط با دو پا+عكس

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı گالری عکس
Konu Başlığı ۷ سال زندگی دو قلوهای به هم چسبیده فقط با دو پا+عكس
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

داستان زندگی این دوقلوها بسیار عجیب و باور نکردنی است، این دوقلوها باهم غذا می‌خورند، درکنار هم درس می‌خوانند و بازی می‌کنند، سرنوشت گره خورده این کودکان به یکدیگر باعث شده است تا نمایی دیگر از زندگی را تجربه کنند، پین حرکت یک پا را کنترل می‌کند و کنترل پای دیگر به عهده پن است،همین مسأله باعث می‌شود تا گاهی اوقات تصمیم گیری‌های شان به نتیجه مشترک نرسد و به مجادله و درگیری منجر می‌شود.اما معمولاً پین می‌تواند، نقشه خود را عملی کند و پن را برای عملی کردن نقشه اش ، متقاعد کند. پین و پن یاد گرفته‌اند که چگونه باهم تعامل داشته باشند، یاد گرفته‌اند از پله‌ها بالا روند و حتی به پارک بازی محلی می‌روند و در کنار دیگر کودکان، شاد بودن را تجربه می‌کنند.
مادر ۳۶ ساله این دوقلوها می‌گوید، علاقه دو قلوها به درس و مطالعه باور نکردنی است، آنها مطالعه را از هر کاری در دنیا بیشتر دوست دارند.
علائق هر دو متفاوت است، به طور مستقل غذا می‌خورند، اسباب بازی‌های شان متفاوت است و در حالی که بسیار به هم نزدیک هستند ، مستقل از هم زندگی می‌کنند و فاصله‌های علایق شان از یکدیگر حفظ شده است.وی ادامه می‌دهد، همیشه تصور می‌کردم زندگی پین و پن در کنار هم ممکن نباشد، اما همیشه بهانه‌ای برای مبارزه با مشکلات و لبخند به زندگی پیدا می‌شود، دو قلوهای دوست داشتنی من ، هفت سال است که هر روز به امید دیدن دوباره خورشید از خواب بلند می‌شوند، لبخند می‌زنند و راهی جدید برای مقابله با چالش‌های پیش روی شان پیدا می‌کنند. اما این همه ماجرا نیست، بیماری و رنج زندگی سایه به سایه آنها حرکت می‌کند و نمی‌دانم چه آینده‌ای پیش روی آنها خواهد بود.در حال حاضر مؤسسات خیریه زیادی تمایل دارند تا مسیر زندگی را برای این دوقلوهای سختکوش و امیدوار هموار کنند.آمارها نشان می‌دهد، پدیده به هم چسبیدن دوقلوها به این صورت بسیار نادر بوده و از هر دو و نیم میلیون تولد دوقلوها تنها یکی از آنها احتمال دارد تا به این بحران دچار شود. ماه گذشته دوقلوهای به هم چسبیده از ناحیه شکم در ۵ ماهگی پس از قرار گرفتن تحت عمل جراحی ۱۲ ساعته جدا شدند که این عمل جراحی با صرف هزینه‌ای معادل ۶۰ هزار دلار که با کمک خیرین
پرداخت شد، انجام گرفت.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: R@VI
بالا پایین