Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

تصاویر/ مدال شجاعت بریتانیا بر گردن یک سگ

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı گالری عکس حیوانات
Konu Başlığı تصاویر\/ مدال شجاعت بریتانیا بر گردن یک سگ
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

مدال «ماریا دیکین» عالی ترین مدال نظامی بریتانیا برای جانوران به سگی از نژاد «آوچارکای» آلمانی به نام « لوکا» اعطا شد که پاهای جلویی خود را در زمان انجام وظیفه در افغانستان و عراق از دست داد.
فرادید| مدال «ماریا دیکین» عالی ترین مدال نظامی بریتانیا برای جانوران به سگی از نژاد «آوچارکای» آلمانی به نام « لوکا» اعطا شد که پاهای جلویی خود را در زمان انجام وظیفه در افغانستان و عراق از دست داد.


به گزارش فرادید، مراسم اعطای مدال در لندن برگزار شد. لوکای 12 ساله که همراه صاحبش گروهبان "کریس اولینگهم"در آمریکا زندگی می کند برای دریافت مدال به لندن پرواز کرد.


سگ آوچارکا 6 سال در نیروی دریایی آمریکا خدمت کرد و به جستجوی مین مشغول بود. در سال 2012 در افغانستان با بمب دست ساز برخورد کرد و پاهای جلویی خود را از دست داد. پس از این حادثه سگ بازنشسته شد. لوکا و صاحبش در کالیفرنیا زندگی می کنند.


لوکا 67-مین جانوری است که این مدال را دریافت کرد. این مدال در سال 1943 میلادی به ابتکار ماریا دیکین، بنیان گذار سازمان خیریه PDSA تأسیس شد. این مدال از برنز درست شده است و روی آن نوشته شده « به خاطر شجاعت» و « ماهم خدمت می کنیم». شهردار لندن این مدال را اعطا کرد. در سالهای مختلف این مدال به سگ ها، گربه ها و اسب ها و کبوترهای گوناگونی اعطا شده است.











 
بالا پایین