Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

مردی که هواپیما را خورد!

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار روز ایران و جهان
Konu Başlığı مردی که هواپیما را خورد!
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

تعداد افرادی که فقط به دنبال ثبت چیزهای عجیب و غریب هستند، کم نیست! از مردی که محکم مشت می‌زند گرفته تا زنی که بلند جیغ می‌زند؛ در ادامه با صاحبان احمقانه‌ترین رکوردهای جهان آشنا شوید!
فرادید| تعداد افرادی که فقط به دنبال ثبت چیزهای عجیب و غریب هستند، کم نیست! از مردی که محکم مشت می‌زند گرفته تا زنی که بلند جیغ می‌زند؛ در ادامه با صاحبان احمقانه‌ترین رکوردهای جهان آشنا شوید!

محکم‌ترین مشت به ران پا: 35 کیلومتر در ساعت
به گزارش فرادید*، این مرد دیوانه است... شوخی نمی‌کنم! «کربی روی» شاید دیوانه‌ترین شخص موجود در فهرست باشد. او صاحب رکورد محکم‌ترین مشت به ران پا است که با سرعت 35 کیلومتر در ساعت این کار را انجام می‌دهد.



البته این را هم بگوییم که خود آقای روی ضربه‌ای با قدرتی تقریبا مشابه اما کمتر را از جاستیس اسمیت، گلادیاتور آمریکایی، دریافت کرده بود که حدود 1100 پوند نیرو داشت.

قوی‌ترین جیغ: 129 دسیبل
این استعداد شاید گاهی به کار آید، اما هر چه باشد رکوردی احمقانه بیش نیست! ملکه جیغ جهان به مدت شش سال کسی نبود جز آنالیزا فلاناگان، معلم اهل ایرلند شمالی، که رکورد گینس را در سال 1994 با فریاد واژه «ساکت» به دست آورد. قدرت صدای او حدود 120.7 دسیبل بود که این میزان از صدای موتور جت بیشتر است.

آن رکورد اما توسط جیل درِیک، معلم بریتانیایی، شکسته شد. او توانست فریادی به قدرت 129 دسیبل را در سال 2000 به نام خود ثبت کند.



آماده کردن تخت: در تنها 74 ثانیه
بله... این هم یک رکورد است! اندریا وارنر، مدیر هتل بریتانیایی، توانایی‌هایش را به کار گرفت تا رکوردی عجیب و غریب را به نام خودش ثبت کند. او موفق شد تا تختی در ابعاد بزرگ را تنها در 74 ثانیه مرتب کند. کار او شامل مرتب کردن ملحفه، رو انداز، دو عدد بالش، یک لحاف دکمه‌ای و یک عدد رو تختی بود.



بیشترین حلزون بر روی صورت: 43 عدد
واقعا نمی‌توان راجع به آن چیزی گفت! رکورد جیغ بنفش و مرتب کردن تخت بالاخره یک کارایی دارد، اما این رکورد را نمی‌توان به هیچ وجه هضم کرد!

فین کِهِلر، 11 ساله و ساکن یوتا، رکورد بیشترین تعداد حلزون چسبیده به صورت را به نام خودش ثبت کرد. او در جشن تولد 11 سالگی خود، به دوستان و همسایه‌هایشان اجازه داد تا هر اندازه که می‌توانند حلزون به صورت او بچسبانند. سرانجام تعداد 43 حلزون و به مدت بیش از 10 ثانیه به صورتش چسبیدند. آن‌ها رکورد را به گینس فرستاده و به نام فین ثبت کردند!



هندوانه‌های قاچ خورده روی شکم: 48 عدد در دقیقه
واقعا چرا بعضی‌ها به این مسائل فکر می‌کنند! فرض کنید شخصی روی میز دراز کشیده و روش شکمش هندوانه می‌گذارد؛ سپس شخصی دیگر با یک کارد بزرگ آن را دو نیم می‌کند. حالا فرض کنید که شخصی 48 هندوانه در دقیقه را به همین ترتیب نصف می‌کند. این رکورد مخوف در سال 2012 توسط بیپین لارکین و آشریتا فورمن در نیویورک به ثبت رسید.

مردی که هواپیما را خورد!
میشل لوتیتو، اهل فرانسه، لقب «موسیو مانژوتو» به معنای «آقای همه چیز خوار» را از آن خود کرد. او از نوجوانی به خوردن چیزهای غیر قابل هضم مثل دوچرخه، تلویزیون و چرخ خرید داشت. او آن‌ها را تکه تکه می‌کرد و سپس آن‌ها را میل می‌کرد.

او یک روز تصمیم گرفت تا احمقانه‌ترین ایده موجود در جهان را عملی کند: خوردن هواپیما! موسیو مانژوتو تمام قطعات یک هواپیمای سِسنا از هم جدا کرد و پس از شستشوی آن‌ها با آب معمولی و آب معدنی، کمر به خوردن تمام قطعات آن هواپیما کرد. این کار سخت دو سال (از سال 1978 تا 1980) زمان برد. گفتنی است او در سال 2007 و به مرگ طبیعی از دنیا رفت.



16 سال برای تایپ اعداد
لس استورات مصمم بود تا رکوردی را به نام خود ثبت کند، اما هیچ استعدادی نداشت. او فقط دو کار بلد بود: یکی توانایی شمردن اعداد و دیگری صبر ایوب!

به نظرتان حاصل کار چه خواهد شد؟ استورات تمام اعداد یک تا یک میلیون را به حروف تایپ کرد. فکرش را کنید: «یک، دو، سه، چهار، پنج، شش، هفت، هشت، نه...» تا اینکه برسید به عدد «نهصد و نود و نه هزار و نهصد و نود و نه و یک میلیون.» البته او تمام اعداد را به انگلیسی تایپ کرد که به مراتب وقت‌گیرتر است.



استورات شانزده سال و هفت ماه برای این کار وقت گذاشت. او از هفت دستگاه ماشین تایپ، یکصد جوهر و نوزده هزار و هشتصد و نود برگه کاغذ استفاده کرد.

 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy
بالا پایین