Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

وزیر توسعه تجارت فنلاند در راس هیات 80 نفره فنلاندی به ایران امدند

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار روز ایران و جهان
Konu Başlığı وزیر توسعه تجارت فنلاند در راس هیات 80 نفره فنلاندی به ایران امدند
نویسنده موضوع novinmarketing
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan novinmarketing

novinmarketing

کـاربــر حـرفــه ای
تاریخ ثبت‌نام
Feb 15, 2016
ارسالی‌ها
452
پسندها
34
امتیازها
0

اعتبار :

وزیر توسعه تجارت فنلاند در راس هیات 80 نفره فنلاندی به ایران امدند . این گروه شامل تجار، صاحبان مشاغل و تولید کنندگان بزرگ فنلاند بود که در زمینه های مختلف فعالیت داشتند.
مدیران شرکت پارسیاوود بعنوان نمایندگی انحصاری کمپانیهای HJT-Holz,keurak oy,Parla flooring ترموود و فعال در زمینه نمای چوبی ساختمان به دعوت از سغارت فلاند در این سمینار شرکت کرده بودند. شرکت پارسیاوود با ارائه گزارش جامع در این گردهمایی در خصوص چوبهای ترموو، نصب ترموود ، رنگ و رنگ کاری ترموود و همچنین انجام نماهای چوبی، دکینگ های چوبی کف، استفاده از ترموود در مبلمان فضای باز حضور بهم رسانید.
حضور شخص اقای jukka-Ala Viikari بعنوان مدیر عامل انجمن ترموود فنلاند در این سمینار و ملاقات 2 جانبه مفصل در جلسه خصوصی با مدیران پارسیاوود بسیار با اهمیت می نمود.
مدیر انجمن ترموود فنلاند در این جلسه از نزدیک با برخی پروژه های شرکت پارسیا وود در خصوص استفاده از ترموود در نمای چوبی ساختمان، دکینگ های چوبی کف و یا مبلمان باغی و نحوه نصب انها اشنا شدند.
و همچنین راهکارهای بسیار خوبی در جهت گسترش فعالیت و ارتقاء سطح آن پیشنهاد شد .
مدیران شرکت پارسیا وود بعنوان یکی از قدیمی ترین شرکت های فعال در صنعت چوب ترموود در ایران و استفاده از ان در نما ی چوبی ساختمان و دکینگ های چوبی و یا فضاهای خارجی و داخلی در معماری بیرونی و یا داخلی ساختمان در طی 2 روز دیدار های مشترک متعددی با شرکت ها و فعالان صنعت ترموود داشتند.
پارسیاوود از سال 2006 ( 1386 ) استفاده از ترموود در ایران را اغاز نمود و همگام با پیشرفت صنعت ساختمان در ایران و اشنایی طراحان، معماران و سازندگان ساختمان با ترموود و بهرمندی از زیبایی بی نظیر آن امروزه ترموودرا به یکی از پرطرفداران ترین محصولات طبیعی و ارگانیک در صنعت ساختمان بدل کرده است.


منبع : چوب نمای ساختمان
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: sting
بالا پایین